Uk Travel Plan      תיק טיול מקצועי בהתאמה אישית לאנגליה, סקוטלנד, אירלנד וויילס
                                           אהד פז 052-874-1165       ohad@uktravelplan.com

לפי דרישה ניתן לקבל כממליצים את מספרי הטלפון של חלק מכותבי חוויות המטיילים.

אוקטובר 2015

הי אוהד,

למטייל העתידי באזור אנגליה רבתי (או מטיילת)

אתה בטח נמצא בתחילתם של שיטוטי אינטרנט קדחתניים , למידת חומרים, ותכנונים בלתי נגמרים.

אז תן לנו לעזור לך – פשוט תעצור, תפנה לאוהד, תשלם מחיר הוגן לחלוטין ושווה כל שקל, ותתחיל ליהנות עוד לפני שהטיול התחיל.

אספר לך איך זה היה לנו – אנחנו משפחה בת חמש נפשות , שבה כל נפש היא בגיל , מין ותחומי עניין שונים לחלוטין.

אחד האתגרים העומדים בפני בכל שנה היא לתכנן חופשה שבה כל הצדדים ייהנו , יצברו חוויות  ועדיף שיהיו חוויות מהנות.  מודה שלעיתים החוויות הן מסוג אחר.

אז השנה תכננו טיול בר מצווה לבן – עד כאן קל ביותר – חמישה ימים מוזאונים בלונדון, אני והוא – הוא ידע בדיוק מה הוא רוצה – לתכנן לשני אנשים זה היה פשוט.

אבל כמובן שלא נוותר גם על החוויה המשפחתית, ושאר הנפשות אמורות להצטרף אלינו בלונדון ומשם לצאת לטיול חלומות באנגליה.

ופה זה מתחיל להיות מאתגר. לאחר שיטוטים רבים באינטרנט (ומעט מאוד זמן להשקיע בזה) נתקלתי באתר UKTRAVELPLAN.

הרעיון נראה לי מעניין ואולי זו הדרך לגאול אותי מייסוריי??  מודה שבדקתי עוד כמה אופציות של מתכנני טיולים אבל פחות התחברתי אליהם.

אז פנינו לאוהד ופה זה התחיל.

עברנו ראיון, הסברים על השיטה, תיאור מפורט על כל אחד מבני המשפחה – ולבסוף קיבלנו את חומרי הטיול. אני מודה שבשלב זה היינו בהלם – הסדר וארגון,

המחשבה על כל פרט, הדקדקנות ויכולת התכנון פשוט מדהימים. תהליך התכנון דרש גם מעורבות שלנו וזה חיבר אותנו לתהליך ועשה build up לטיול.

אקצר ואגיע לשורה התחתונה - הטיול היה מושלם מבחינתנו והרבה מזה הוא בזכות אוהד.

גם כוחות הטבע פעלו לטובתנו, מלבד יום גשום קלות אחד בכל שאר הימים השמש זרחה אבל אין ספק שהתכנון המוקפד והנבון עשה את זה.

כל יום גילינו חוויה חדשה שלא חזרה על עצמה, כל אחד מהילדים, שהם שונים מאוד אחד מהשני , מצאו עניין ולכל אחד היה את הדבר המיוחד שלו וכמובן אנחנו ההורים,

שנהנו מהכל ביחד איתם.

כתובות המיקוד היו מאוד נוחות לשימוש ,הדרכים היפות שאוהד ניתב אותנו לנסוע בהן היו מדהימות והטיפים הקטנים עזרו לחסוך זמן יקר.

במהלך הטיול לא היססנו לפנות לאוהד בכל שאלה קטנה ותמיד קיבלנו תשובה מידית.

בקיצור – חוברת הטיול הייתה לנו כתנך במשך שבועיים ימים ובזכות אוהד היתה לנו חופשה מושלמת!

ממליצים ביותר,

תמי , גיל, נויה , יהונתן וגוני בן יעקב

אהד שלום,

ברצוננו להודות לך מאוד על תרומתך הגדולה לחוויית הטיול שלנו, בן השלושה שבועות בסקוטלנד, אנגליה וויילס. התקשינו לבנות בעצמנו את הטיול, בשל שפע המידע,

ולכן שמחנו למצוא באינטרנט את האתר שלך ולפנות אליך.

אינני חושבת שאי פעם חשנו שקיבלנו תמורה מלאה ואף מעבר לה כפי שחשנו נוכח השרות שקיבלנו ממך.

מן הרגע הראשון לא חסכת בזמן ומאמץ להבין היטב מי אנחנו ומה הצרכים שלנו, כך שהטיול שתתפור עבורנו יהיה מדויק.

למעשה השאלון שלך ושיחות הטלפון הכריחו גם אותנו להגדיר לעצמנו מה סדר העדיפויות שלנו ומה ברצוננו לראות.

והטיפול המסור לא נגמר במסירת תיק הטיול המפורט מאוד. נענית לכל שאלה ולכל שינוי שרצינו לבצע, בנועם ובסבלנות, מסרת לנו מידע על מקומות לינה נהדרים,

כך שלא היינו צריכים לטבוע בשפע האפשרויות שמציע האינטרנט. והרגשנו שהפקדנו טיול, שהוא עבורנו ציון דרך, בידיים הכי מיומנות ומסורות שאפשר למצוא.

ההשקעה בתיק הטיול התגלתה כמשתלמת ביותר – גם בשל המקומות הנהדרים שהגענו אליהם, שאת חלקם היינו מחמיצים ללא הידע שלך,

וגם משום שראינו הרבה יותר והספקנו לעין ערוך יותר ממה שהיינו מספיקים לו היינו בונים את הטיול בעצמנו.

גם המידע המדויק שנתת לנו, על דרכי ההגעה ומשכי הזמן הנדרשים לכל נסיעה ולכל אתר, חסכו מאתנו מתח והרבה תהיות והפכו את הטיול להנאה צרופה.

הרגשנו שאנחנו נוסעים עם מדריך צמוד שיודע המון אך בו בזמן לא מפריע בנוכחותו לתא המשפחתי שלנו.

אנחנו מחכים מאוד לטיול הבא שנעשה בעזרתך – ונמליץ מכל הלב לכל מכרינו על שירותיך הטובים המסורים.

מיכל, ירון וליהי

אהד,

תודה רבה על טיול משפחתי מושלם! לא היינו מצליחים לעשות את זה כל כך טוב בלעדיך.

נסענו לאנגליה (זוג הורים וילדים בגילאים 14, 12, 8) ורצינו מלבד לונדון, אותה אנחנו מכירים, לצאת לאזורים כפריים ולחוות חוויה אנגלית שלמה.

אוהד בנה עבורנו תכנית מגוונת הכוללת אטרקציות לילדים, היסטוריה וטבע. וכל אחד מבני המשפחה, כולל אנחנו ההורים, מצא עניין והנאה.

התכנית המדויקת והמפורטת, אפילו בקילומטרז' וזמני הנסיעות, הקלה עלינו, ההמלצות ההערות וההארות, הטיפים והעזרה במציאת מקומות שינה ואפילו

מסעדות, הקלו עלינו והפכו את החוויה למהנה ביותר.

אנחנו ממליצים בחום,

עירית וערן אמודאי.

ספטמבר 2015

אהד שלום,

עבורנו היה המפגש הראשון עם לונדון  וללא ספק הארגון של הטיול על ידי אהד טרם רבות להצלחתו!

כאנשים עסוקים, הרגיע אותנו שאהד אירגן כל פרט ופרט. מרגע ההתארגנות בארץ, אהד היה זמין וענה בנעימות לכל שאלותינו כטירונים באנגליה. החומר שקיבלנו היה מושקע וברור.

המסלולים אפשרו לנו לעשות מיצוי אופטימלי של הזמן שהיה ברשותנו והשאירו טעם של עוד.

ממליצים בחום!

משפ. רוזנברג

היי אהד,

אני מתחילה מהסוף כי אינני יכולה להתאפק וליידע אותך שהמסלול וכן לוח הזמנים המדויק וכל שאר התכנית של הטיול שעשית עבורינו

עבר בהצלחה מהממת מצידך.

המקצועיות, הסבלנות הנעימות וכן היחס החם שקיבלנו ממך על כל צעד ושעל הינו משהו שאי אפשר לתאר במילים.

עברתי מספר מדריכים בחיי כי אני נוסעת הרבה עם כל המשפחה ובדרך כלל נצמדת להדרכה פרטית.

אין להשוות את רמת הידע שלך והדיוק שבו לקחת אותנו אל פלאי צפון אנגליה.

בהתייחס למסלול בפועל, אז היו כמה "בלתמים" בדרך שלא היו תלויים בך, מה שהשאיר טעם של עוד לחזור לאזור ולשלב את זה עם סקוטלנד.

באמת אהד כולנו רוצים להודות לך כי עברנו חוויה בלתי נשכחת.

אז שוב תודה,

נתראה בטיול הבא שכנראה יהיה לאירלנד(בזכות ההדרכה שלך)

אסנת

אהד שלום,

השנה החלטנו לנסוע לבריטניה לאזור הכפרי. כשהתחלתי לחפש חומר באינטרנט על האזור נתקלתי בשמו של אוהד וקראתי המלצות רבות

החלטנו להעזר בשירותיו של לצורך תכנון הטיול.

אוהד תכנן לנו מסלול טיול מקסים שחסך מאיתנו זמן הן מבחינת תכנון המסלול והן מבחינת בחירת מקומות הלינה וקרבתם למקומות בהם ביקרנו.

אוהד התקשר וברר מה אנחנו אוהבים באלו מקומות ואטרקציות נרצה לבקר ו"תפר" לנו מסלול מפורט מתוזמן היטיב ובו תאור המקום, מה ניתן לעשות שם,

מה ממולץ יותר מה פחות לכל מקום צירף מפה וכתובת מדוייקת אותה ניתן בקלות לשים ב
GPS, מסעדות ממולצות ועוד.

בכל יום "שלפנו" את דף תכנון המסלול לאותו יום וכל מה שנותר הוא לטייל ולהנות.

אנו ממליצים בחום לכל מי שמתכנן טיול לבריטניה להעזר בשירותיו של אוהד.

ולך אוהד אנו מודים מקרב לב על שבועיים של טיול מקסים ומהנה לאנגליה ווולס.

ואין ספק שבטיולים עתידיים אותם אנו מתכננים לסקוטלנד ואירלנד נעזר בך.

ריטה ורמי בלאש

שלום אוהד,

בחרנו באוהד לתכנון הטיול שלנו בסקוטלנד, אחרי שגילינו את שמו באינטרנט, קראנו את שפע ההמלצות עליו,

וגם שמענו המלצות טלפוניות מאנשים שאוהד נתן לנו את מספרי הטלפון שלהם.

נהנינו מאוד מהטיול בתכנונו. הטיול היה מאוד מאוזן מבחינת לוחות זמנים, הביא אותנו בדיוק רב למקומות,

גרם לנו לא להתלבט ולבזבז זמן על ויכוחים ביננו על למה ואיך.

ההמלצות שלך היו מצוינות, במיוחד על האכלת האילים והשיט בסירות ליד העיר אינברנס ובאלגול אשר באי סקאי.

המסלול היה מאוד יפה והוא הביא אותנו למקומות שלא היינו חושבים להגיע בתכנון עצמי.

הרגשנו שהוא מאוד קשוב לצרכינו, ומגיב מהר לכל שאלה או התלבטות.

הטיול היה תפור לצרכינו, כך שהיה פשוט נהדר. חשוב לציין שגם המלצות טכניות, כמו לקחת ביטוח על צמיגים,

והמלצות על מסעדות ובתי מלון הוכיחו את עצמן כנכונות ומועילות מאוד.

החומר שאוהד שלח לנו היה מפורט, ברור ומסודר, וניתן היה להשתמש בו בקלות במהלך הטיול.

אנחנו ממליצים בכל לב להיעזר בו בתכנון טיול לסקוטלנד.

נשמח לפרט בעל-פה.

רפי ומיכל גברט

אוגוסט 2015

אהד היקר,

הציפיות היו גבוהות, ההכנות היו מהנות והתוצאה - טיול קסום של 10 ימים בסקוטלנד, כולל באי סקאי ובפסטיבל אדינבורו - הייתה בלתי נשכחת.

תודה לך על כך שהיית קשוב לרצונות, לצרכים ולאילוצים שלנו ובנית לנו טיול מגוון ומקיף.

כל בוקר קמנו אל יום חדש, אל מקומות מפתיעים, נופים מרהיבים, טירות קסומות, איים אפלים, בעלי חיים מרתקים, כפרים רומנטיים, ערים תוססות והמון מוזיקה מרגשת.

תודה לך על הסבלנות והזמינות המוחלטת לפני הטיול ובמהלכו. כל שיחת טלפון נענתה על ידך בכובד ראש תוך מציאת הפתרון המיטבי.

תודה על תיק הטיול המפורט והנחיות הדרך המדויקות אשר הובילו אותנו בבטחה אל מחוז חפצינו.

תודה על ה"טיפים" הנהדרים אשר חיברו אותנו אל הארץ ואנשיה בצורה האותנטית ביותר.

אין ספק כי הטיול שלנו היה נהדר ומיוחד, רבות בזכות התכנון המקצועי והקפדני שלך וכן הליווי האישי והחם אשר אינו מובן מאליו.

אתה מציב רף גבוה מאוד לכל יועצי הטיולים!

תודה רבה ושנה נהדרת,

רות ומשה ספיר

אמיתי ושלומית פולק

פתח תקוה.

תמונות מפסטיבל אדינבורו ומופע המיליטרי טאטו.

שלום אוהד

נסענו לטיול לסקוטלנד שתכננת עבורינו באוגוסט 2014..

בשיחה הראשונה, ביקשת לדעת מה הנקודות שהכי מעניינות אותנו כשאנו יוצאים לטיול, ופירטנו את הבקשות שלנו:

1) ביקשנו נופים וטבע, וקיבלנו נופים מרהיבים.

2) ביקשנו מסלולי הליכה יפים בדרגת קושי סבירה - וקיבלנו מסלולים יפיפיים ובדיוק בדרגת הקושי שהתאימה לנו.

3) ביקשנו בתי מלון יפים ונוחים שניתן לנצל אותם כנקודות יציאה לטיולים בסביבה - וקיבלנו כאלו.

4) ביקשנו נוחות ועניין בנסיעה, והמסלולים שהצעת לנו היו נוחים ומעניינים. כמו בן יש לציין במיוחד לטובה את הצעתך לנווט ב - GPS לפי מיקודים, טכניקה המאפשרת להגיע למקומות שאין להם כתובת מדויקת.

5) ביקשנו טיול של 10 ימים שיהיה מעניין ומגוון, ולא היה לנו משעמם לרגע - וללא ספק קיבלנו בדיוק את זה.

יש לציין שהתכנון שעשיתי עבורינו חסך לנו המון זמן וכאב ראש בתכנון המסלולים, שלא לדבר על כך שללא התכנון הקפדני שלך, ייתכן ולא היינו מגלים מקומות יפים ומיוחדים שהם קצת "off the beaten track", משמע לא מופיעים בחוברות התיירות או באמצעיים המקובלים האחרים.

לסיכום, תכננת לנו טיול מרהיב ביופיו, מגוון, מעניין ונוח, ואנו מודים לך על כך מאד. נהנינו מכל רגע.

בהחלט נשקול אפשרות לבקש ממך לתכנן לנו טיול נוסף עבורינו בעתיד.

נהנינו מכל רגע בטיול, הרבה אודות לתכנון המדויק.

יובל וינשטין

אהלן אהד,

טיול בשווקי לונדון.

בתחילת חודש אוגוסט 2015 החלטנו לטוס ללונדון לשבוע שהייה שעיקרה סיור בשווקי העתיקות בעיר.

בעת הכנת הטיול נתקלנו באתר של אוהד פז, והחלטנו לאתגר אותו במשימת הרכבת סיור שימצה את השווקים בעיתוי המתאים,

ושילובם באטרקציות המציעה העיר לונדון.

פנייתנו לאוהד היתה סמוך למועד הנסיעה, אתגר גדול לכשלעצמו. לפני תכנון הנסיעה אוהד "תחקר" אותנו לגבי העדפותינו והרגלי הטיול שלנו.

התוצאה שקיבלנו היתה הרבה מעל לציפיותינו.

אוהד שלח לנו חוברת המציעה תוכנית מפורטת לכל יום בלונדון הכוללת את דרכי הנסיעה (קווי הרכבת התחתית/אוטובוס/רכבת בינעירונית),

זמן הנסיעה, האתר/שוק/אטרקציה

וכתובתם, זמן השהיה המומלץ, והאתר המומלץ הבא. בנוסף התוכנית כללה מסעדות ואתרי תרבות מומלצים באזור.

על התוכנית המוצעת ניהלנו מספר שיחות על מנת לגבש את גירסתה הסופית.

הגירסא הסופית הייתה מורכבת מתוכנית יומית מפורטת כאמור, מלווה בתצלומי Google Earth, של האתרים בם תוכנן ביקורנו.

עלינו לציין כי התצלומים היו מועילים מאד גם בעידן ה-GPS ותוכנת Wase, שכן לא תמיד המכשירים פעלו, ולא תמיד ניתן היה לקבל את מראה המקום ממכשיר הניווט.

אוהד אף סייע לנו בזמן הטיול בשעה שניתקלנו בתקלות לא צפויות, לדוגמא שביתת הרכבת התחתית שכמעט והשביתה לנו יום סיור שלם.

בתום הטיול ביקש אוהד וקיבל משוב על התוכנית, עובדה המעידה על מקצועיות ורצון ללמוד ולהתעדכן.

אנו ממליצים בחום על הסתייעות באוהד בתכנון הטיול ברחבי הממלכה הבריטית. התכנון חסך לנו זמן רב, מענה מדויק לרצונותינו,

וחשיפה למקומות שחלקם אינם מצויים במדריכים ובאתרי הטיולים השונים.

עירית והודי לוזון

שלום לך אוהד,

לקח לנו קצת זמן להוריד את התמונות מהמצלמה ולהעבירן למחשב.

אז, הנה כאן לפניך 5 תמונות – כמדגם מייצג מטיול מענג במיוחד שהכנת למעננו בסקוטלנד.

זוהי גם ההזדמנות להודות לך על התכנון המבריק, ההנחיות המדויקות, מסירות הטיפול וההיענות היוצאת מן הכלל לכל אחת משאלותינו.

אין ספק שקבלנו ממך תמורה מלאה ואף מעבר לה.

איננו יכולים בכלל לדמיין איך היינו יכולים לטייל בסקוטלנד ללא העצות הטובות שלך, התכנון, ההנחיות והעזרה שקבלנו ממך.

כל הכבוד!

מאחלים לך לתכנן עוד הרבה טיולים לעוד הרבה אנשים!

בברכה –

אורה וחגי כץ

אהד הי ,

ברצוני להודות לך מקרב לב על הטיול שתכננת לנו באנגליה ובלונדון.

כאחת שאין לה בדרך כלל זמן וסבלנות לתכנן טיול , פניתי אלייך לאחר שמצאתי את אתר האינטרנט שלך.

אתה עם תשומת לב מלאה לרצונות המשפחה שלי עזרת לנו לבנות את מסלול הטיול האישי המועדף עלינו, נתת לנו המון פרטים ומידע וענית על כל שאלה .

עזרת לי להזמין מקומות מראש לאתרים דרך האינטרנט, ההסברים שלך היו מאד ברורים ומדויקים.

נתת המלצות מעולות למקומות לינה.

נסענו  לטיול זוג עם ילדה בת 14. נהננו מאד. מכל מה שראינו מחוץ ללונדון ובלונדון. הבת שלי בת ה 14 הכי נהנתה בלונדון כמובן , ובאולפני הסרטים של הארי פוטר .

פסטיבל הבלונים הפורחים היה גם הוא מרהיב, ארוע מדהים, כל הקונספט שלו.

מוזיאון Black Country Living Museum
ממש מגניב ובטירת וורוויק הדאנג'ין היה מעולה.

אנחנו (בעלי ואני) מאד נהנינו גם באוקספורד, באת', יער Puzzelwood, בסטרטפורד ובאזור ה cotswolds היפהפה.

בקיצור היה מסלול מעולה.

שוב המון המון תודה רבה לך,

גליה רמי ונופר

אהד,

שהחלטנו על טיול באנגליה התחלתי לקרוא וטבעתי בים של חומר, הבנתי שכדי לבנות טיול טוב ונכון לכל המשפחה (ילדים בני 11 ו14) יקח לי המון זמן שאין לי.

בחיפושי נתקלתי באתר שלך והחלטתי לנסות. כבר מהשיחה הראשונה בה ניסת להבין מה אני מחפשת הבנתי שהגעתי למקום הנכון!.

שאלת שאלות על מי אנחנו ומה אנחנו אוהבים, הצעת הצעות בלי לנסות לכפות ובלי ביקורת.

בנית תכנית המתאימה לאופיינו, רצונותינו והעדפתנו. וכל זאת בנועם, בתשומת לב ובמחיר סביר והוגן אז שוב תודה על טיול מעולה ומהנה.

משפחת שכטר, קרית טבעון

אוהד שלום רב,

מבקשים להודות לך על ארגון מושלם של הטיול ללונדון אוגוסט 2015.

אלו היו ששה ימים נפלאים של ביקורים במקומות קסומים שבחלקם מעטים התיירים שמגיעים לבקר בהם.

ניכר מאוד שהשקעת בתכנון .אפילו על דברים קטנים ביותר.

המשך לגרום לאנשים לחוות מקומות יפים ומרגשים.

שנה טובה ומהנה

ברוך ומזל מכלוף

כפר יונה

יולי 2015

אהד שלום

טיול לסקוטלנד ביולי 2015 עם תיק מסע פרי יצירתו של אהד פז

עם סיום התיכון ולפני הגיוס לצבא ביקשה בתי לטייל איתי בסקוטלנד. החלטנו על טיול של 17 יום שיכלול גם בקור באירועי פסטיבל אדינבורו.

בדרך כלל אנחנו מטילים באופן עצמאי ואני זו שמתכננת את הטיולים בעצמי.

הפעם, מחוסר זמן ולאחר שגיליתי את שמו של אהד פז באינטרנט וקראתי עליו המלצות, החלטתי להיעזר בו לתכנון הטיול.

אל הטיול שלי ושל בתי הצטרפו גם ידיד של בתי  שסיים גם הוא תיכון ואמו שהיא גם ידידתי. הטיול היה טיול לפני גיוס.

כבר בשיחה הראשונה עם אהד גילינו אדם סבלני וקשוב והרגשנו שאנחנו "בידיים טובות".

במהלך תכנון הטיול אהד עמד בכל עת לרשותנו,

ענה לנו בסבלנות אין קץ על כל שאלותינו ותהיותינו וגילה התמצאות ובקיאות ראויים להערכה בכל הקשור לטיול בסקוטלנד.

אהד בנה לנו תיק מסע עם הנחיות מפורטות,  טיפים והמלצות, מותאמים לכל הרצונות והאילוצים של כל אחד מאתנו,

ובזכותו לא רק שהיה לנו טיול מעניין ומהנה ללא כל תקלות, אלא שגם הספקנו לראות הרבה מאד וליהנות מנופיה המדהימים של סקוטלנד,

מעריה היפות ומאנשיה מסבירי הפנים.

ועל כל אלה אנו מודים לאהד פז, ממליצים מאד על טיול לסקוטלנד ועוד יותר ממליצים להיעזר באהד לתכנון טיול כזה.

נשמח לתת גם המלצות בע"פ.

אריאלה , מאי, צפנת ואורי

אוהד שלום,

השנה החלטנו לטייל באנגליה, ווילס, ולונדון. "יצאנו" לדרך אני, אשתי ובתנו בת ה 17 (הבנים הגדולים כבר יצאו מהקן).

די מהר כבר בשלב התכנון הבנו שיש פערים גדול בציפיות וברצונות של כל אחד מהטיול. למרות שבדרך כלל אני מתכנן את טיולי המשפחה לעומק,

החלטנו הפעם לפנות לעזרתו של מומחה, לא הכרנו או קבלנו המלצות על אוהד, אבל משיטוט קצר במרחבי הרשת התברר לי שהוא המומחה המתאים ביותר.

לאחר חילופי מס' מיילים אוהד בנה לנו תוכנית טיול וחוברת טיול שהתאימה לנו בצורה מושלמת. תכנון הטיול של אוהד חסך לנו כסף וזמן.

בזכות הידע והתכנון של אוהד במיוחד בחלק שמחוץ ללונדון, הצלחנו להגיע לאתרים ונקודות עניין מיוחדות, תוך ניצול זמן מיטבי.

אוהד שילב במסלול הטיול  - שווקים, טירות, ארכיאולוגיה, מוזיאונים, טרק קצר, ורפטינג. כל זאת תוך איזון מתאים בתוך יום הטיול עצמו ובתוך המסגרת הכללית.

בנוסף אוהד סייע לנו לבחור ולהזמין מקומות לינה מתאימים מראש, כך שנחסך לנו זמן רב בהתלבטויות והחלטות.

בילינו שבועיים קסומים שהפכו לחוויה מוצלחת ביותר בזכות התכנון המקדים הידע והניסיון של אוהד.

אנחנו ממליצים לכל אחד הרוצה לטייל ברחבי ה"ממלכה המאוחדת" להסתייע בשירותיו של אוהד.

משפחת אביגדור  -  אורית, מאיה, יאיר.

(בלית ברירה) חזרנו לאחר 3 שבועות באנגליה ובסקוטלנד, מלאים בחוויות, זכרונות נפלאים ורצון לעוד. חלק גדול מאלו הוא בזכותך, אהד.

לרקום טיול כזה, שיתאים לשתי משפחות(!) בהרכב, "מאתגר" נקרא לזה, של הורים, בוגרים/בוגרות וילדים- אינו דבר פשוט!

כאשר החלטנו על יעד, אופי ומשך הטיול, ידענו שצריך לשלב הכל מהכל כדי שכולם יהיו מרוצים.

התחלנו בחפירות עומק ברשת לקראת הטיול, אבל הבנו די מהר שעל אף שהכל נגיש ושאכן, ל"אלוהי גוגל" תשובות לכל,

הפעם- צריך עזרה. צריך מישהו שכבר היה, מכיר ומבין.

ההחלטה לתכנן איתך יחד את הטיול היתה נכונה ומוצלחת ואנחנו שמחים שזה מה שעשינו.

חווינו וטעמנו מכל מה שרצינו ובמינונים הנכונים- ערים יפיפיות, שווקים וקניות, אטרקציות, אקשן, טבע, נופים, גנים, טירות ועוד.

היה נעים מאוד ונוח לעבוד מולך, החל מהתשובות הענייניות והזריזות לכל שאלה ועד לרגישות המאפשרת להבין מיהן הנפשות הפועלות ומה יהיה הכי מתאים עבורן.

היה נעים להכיר ועד לפעם הבאה (יש עדיין חלקים של בריטניה שעוד לא ראינו...), תודה ולהתראות

טל ודודו בוארון עם אריאל, תימור ורום

אלי וחני בוארון עם עומר, רותם, כפיר וליאב

אל: אוהד פז, UK Travel Plan

הנדון: תודות

שלום רב אוהד!

ברצוני להביע הערכה על חלקך בטיול מוצלח ביותר.

עבור מי שמורגל בתכנון מפורט של טיולי חו"ל באופן עצמאי, אין זו החלטה קלה להכניס שותף נוסף לתהליך. גם אם הינו מקצוען!

גם אם אין הזמן מספק לתכנון עצמאי מקצה לקצה!

לכל משפחה דרך התנהלות ואופן תיור והנאה הייחודיים לה, ויש קושי רב להעבירם במהלך מס' שיחות לאדם שהינו מחוץ למשפחה.

אתה המכיר את אנגליה לפני ולפנים – היית לנו לעזר רב.

כל מיקוד – קלע למטרה, הערכת הזמן- במקום, והדגשים הקלים לאתרי החובה ואלו הניתן לוותר היה ניכר בהם שאתה מכירם מיד ראשונה .

תודה, הערכה – המשך לשמח אנשים בדרכם ב- UK .

מעט ממה שאנו טעמנו בדרך...

אהד שלום,

אני רוצה להודות לך על הטיול הנפלא שחווינו באנגליה וסקוטלנד בעזרתך.

התכנון שלך היה מועיל ומפורט. הוא עזר לנו לקבל החלטות לגבי בחירת מקומות הטיול מתוך שפע עצום וזמן מוגבל.

הוא גם פתח אותנו לאפשרויות שלא היינו יודעים עליהם באופן עצמאי. כל אחד במשפחה זכה לפעילויות שהתאימו להעדפותיו.

אני חושבת שהבחירה בך לתכנון הטיול הייתה החלטה מצוינת שהצדיקה את העלות.

תודה מכל הלב.

משפחת פימה גברי

קיבוץ דביר.

אני רוצה להודות לך בשמי ובשם כל המשפחה על "החופשה הסקוטית שלנו
".

אין ספק סקוטלנד נהדרת והמסלול שתכננת לנו ענה על הציפיות שלי ושל כל המשפחה (לא פשוט בכלל). נהננו מאוד ילדים מתבגרים ומבוגרים כאחד.

מבחינתך נתת לנו שרות מצוין שכלל שיחת "תאום ציפיות" מקדימה שאחריה קיבלנו מסלול שהיה מותאם לבקשות המגוונות שלנו ובהמשך גם תזכורות

והצעות שונות שעזרו לנו להגיע לטיול עצמו עם ראש שקט וכל מה שנשאר לעשות היה לעקוב אחרי המסלול ולהנות.

אני בהחלט אמליץ לכל מי שנוסע לסקוטלנד להעזר בשירות המצוין שלך והלוואי שנפגוש רק מקצוענים כמוך בתחום הטיולים ובכל תחום אחר

משפחת צוקר

לאחר שקנינו כרטיסים לנסיעה עם הילדים לאנגליה סקוטלנד התיישבנו מול המחשב להתחיל בניית מסלול.

הרשת סיפקה חומר רב על מקומות, מסלולים אתרים ואטרקציות. אולם התקשינו לבנות מסלול שיתאים לנו.

למזלנו נתקלנו בפרסום של אוהד פז ומרגע שנוצר הקשר ועד לסגירת תיק הטיול עימו הרגשנו נינוחים מאוד לגבי הטיול ותכנונו.

המסלולים נבנו בקפידה כללו לוח זמנים נוח והאתרים היו מעניינים מאוד.

בחירת מקומות הלינה לא היתה קשה כלל וניתן לנו מבחר של מלונות ובתי ארוח קרובים יותר או פחות  לאתרים במסלול.

זה היה כמו לצאת לטיול מאורגן רק שהמורה דרך היה וירטואלי.

אין לי ספק שבטיול הבא לאי הבריטי אשתמש שוב בשירותיו המצויינים של אוהד.

שיפרה כהן,

אשדוד

שלום אוהד

רציתי לשתף אותך בחוויה המקסימה שחווינו שני זוגות , בעלי ואני ואחי ואשתו בטיול בסקוטלנד.

את הטלפון שלך מצאתי באינטרנט , התקשרתי אליך ונשמעת לי אדם מיומן שאפשר לסמוך עליו.

לתכנן את הטיול לא היה לי זמן המלצות לא קבלתי עליך אבל הסתמכתי על האינטואציות שלי.

ואתה עם הרבה סבלנות הקשבת לבקשותי והתיחסתי לכל בקשה ובקשה ברצינות.

הכנת לנו מסלול מקסים שהתאים לנו: הרבה נופים מהממים, טירות מענינות עם סיפורים הסטורים ,הליכה ברגל ביער עתיק, טיולים רגלים בערים

והצעות למסעדות ולמקומות לינה.

החופשה שלנו היתה קסומה.

תודה

בעתיד ניצור קשר להכנת טיולים נוספים

רונית ואבנר נחום

אהד היקר,

רוצים להודות מאוד על טיול מאורגן למופת. החל בשיחות ההכרות היסודיות דרך המסלול שהכנת עבורינו באופן שהלם את ציפיותינו וכלה בשיחת המשוב

סיפקת שירות מקצועי ביותר

ללא ספק החוויות המרשימות שחווינו היו פועל יוצא של התכנון שלך שהסתמך על נסיון רב שנים.

תודה רבה רבה ולהתראות בטיולים הבאים.

קובי ורונית שחר,

רחובות

שלום אהד,

רצינו להודות לך מקרב לב על תכנון טיול בר המצווה (המשפחתי) שערכת עבורנו לצפון מערב אנגליה ואיזור ווילס בקיץ 2015. לפני שפניתי אליך הייתי מאד אבודה

ללא ידיעה לאן בדיוק ברצוננו לטייל חוץ מהידיעה שמדובר בבריטניה (כי זה מה שבני ביקש לבר המצווה שלו).

השיחות הטלפוניות איתך היו מאוד יסודיות ומעמיקות וכך למדת להכין לנו בדיוק את מה שרצינו. בהחלט סיפקת לנו את מה שחיפשנו, בדיוק בזמן ובצורה רצינית

(כמובן שחסכת לי המון זמן של חיפושים באינטרנט ובכל מקרה הגענו בזכות התוכנית שלך למקומות מיוחדים ושונים שרק מי שהיה- מכיר).

שיחות ההכנה וההמלצות שנתת לנו עוד לפני ששלחת לנו את תיק הטיול- עזרו לי גם מאד והרגשתי מאד בטוחה לפני היציאה לטיול. נהננו מאד מהראפטינג,

הנופים, הכפרים והמוזיאונים המיוחדים עליהם המלצת  וללא ספק שלא היינו מגיעים לכל זה לבדנו וגם לא עם ספר. גם אם לא ביצענו את כל התוכנית כולה,

שמחנו שיש בידנו תוכנית מגוונת עם המון אפשרויות ביקור לכל יום והאפשרות לבחור עושים ומה לא (הרבה יותר טוב מטיול מאורגן).

תודה גם על שהיית זמין לכל שאלה ,בכל שעה, לפני ובזמן הטיול עצמו, ועל שארגנת לנו טיול במקומות יוצאי דופן שלא היינו מגיעים אליהם בלעדיך.

בברכה

משפחת כהן- הרצליה

שלום אהד,

בני הצעיר שהתגייס לצבא באוגוסט 2015 הושפע מאוד מספרו של איש סקוטלנד מיגור גנרל סיר דיוויד סטרלינג "מפקד הרפאים" וביקש כמתנת טרום גיוס כנהוג

במשפחתינו לטייל בסקוטלנד ולבקר בין היתר באנדרטה לזיכרו.

הצבא קצת התמהמה בקביעת מועד גיוסו ורק חודש לפני כן הודיע לנו. אנחנו משפחה שמטיילת רבות ותמיד מתכננים בעצמנו בצורה יסודית זמן רב מראש.

במקרה הזה היה זמן קצר לתיכנון וגם עומס בעבודה לא אפשר לי להתפנות לכך. תוך כדי שיטוט באינטרנט הגעתי לאתר שלך והחלטתי לראשונה למסור את

תיכנון הטיול למישהוא אחר.

הזמן היה קצר ובשיא העונה הבוערת שלך. ולמרות זאת זכיתי לתשובות מידיות. רצינו בשביל הבחור טיול קצת אחר. יותר אתגרי ושונה מהמקובל ואכן קיבלנו טיול

כזה עם הרבה טבע, רפטינג, טרקטורונים וטיפוס על ההר הגבוה בבריטניה.

השירות, התגובות המהירות וכמובן ספר הטיול היו ללא דופי ויש לנו רק שבחים אליך.

שוב תודה

ורד ניצן וים

אוהד שלום,

לאחר שחזרנו מטיול נפלא בלונדון, נרצה להודות לך על כך.

כבר בתחילת הדרך האופציות שהצגת לבחירתנו היו רבות ומגוונות, כך שמסלול הטיול קלע לטעם האישי של כל אחד מבני המשפחה, כל זאת בהתחשבות בזמנים

והמיקומים בהם היינו בלונדון.

תיק הטיול הסופי היה מפורט ומסודר בצורה יוצאת דופן שלא השאירה מקום לטעויות, וכלל הדרכות והסברים שהעשירו את הטיול.

נהננו מכל רגע בחופשה בזכות השירות שלך!

ממליצים בחום,

משפחת ירקוני,

נס ציונה.

אוהד שלום

בהמשך לטיול שארגנת לנו באנגליה ובוולס הננו רוצים להביע את תודתנו על העבודה הנפלאה שעשית ,על המקומות המדהימים שביקרנו בהם ועל בתי המלון הטובים

שהגענו אליהם בהמלצך.

יישר כח!

מצורפת בזאת תמוננות מהטיול הנפלא!

בברכה

קלרה ויעקב צברגל

תל מונד

שלום אוהד,

ראשית -תודה.

חזרנו...חוויה עוצמתית.

בהחלט הצלחנו לנצל את הזמן לפעילות מקסימלית בזכות התכנון מראש ואינדקציות הגעה למקומות בקלות, זריזות ויעלות.

כמובן שהתאמנו את התוכנית תוך כדי תנועה לדגשים ולהתקדמות מהירה יותר לפי שיקול שטח.

אין ספק שידע הוכיח שוב את עצמו ככוח. הינו במקומות חשובים, יפים ומרגשים בזכות הכוונה שלך.

משפחת רוזנברג.

לאוהד פז שלום,

סיימנו לפני מספר ימים טיול של 10 ימים בסקוטלנד בסיוע תכנון המסע שלך, אותו ערכת בשיתוף שלנו, בשבועות שקדמו לטיול.

התכנון שלך סייע לנו למצות בצורה הטובה ביותר את חוויית הטיול בסקוטלנד, לבקר באתרים רבים ומקסימים ולהגיע בקלות ליעדים השונים, לרבות מקומות

הלינה שתואמו והוזמנו מראש.

אנו מודים לך על הליווי והתמיכה שהענקת לנו וממליצים מאד למטיילים שנוסעים לאי הבריטי להשתמש בשירותיך.

תודה על הכול.

דבי ורן

אוהד היקר,

תחילה התלבטנו אם להשתמש בשירותיך. הרי טיילנו לבדינו ברחבי העולם ונהנינו מאוד. לבסוף, משיקולי עצלנות גרידא, החלטנו ללכת על זה.

אחרי כמה שיחות טלפון ושאלון קיבלנו במייל תיק טיול מסודר, מאורגן ומפורט. הדפסנו אותו, כרכנו ויצאנו לדרך.  כל ערב עברתי על התכנית למחר, סימנתי במפה,

ולפעמים גם התכתבתי איתך לגבי שינויים. בבוקר נפתח הדף המיועד והתחלנו לנסוע. היה בזה משהו משחרר, בויתור על הצורך בתכנון, בהתלבטויות,

מה כן, מה לא. לא שלא התלבטנו, ולפעמים גם שינינו את התכנית, אבל בסך הכל הייתה תכנית אב, הייתה מסגרת זמנים ברורה

( וחייבת לומר שבכל פעם התפעלנו מחדש מיכולתך לחזות את קצב ההתקדמות בדרך), מישהו כבר אמר לנו מה שווה יותר ומה פחות, ואפשר היה להסיר

את האחריות ולהתמכר להנאה שבטיול.

היה טיול מקסים. הגענו למקומות שספק אם היינו מגיעים אליהם בלעדיך (שייט הדולפינים בקרומטרי למשל), סעדנו במסעדות נפלאות שלא בטוח שהיינו

אוכלים בהן אחרת, ועם זאת אלתרנו לאורך המסלול לפי רצון הרגע.

תודתינו שטוחה לפניך. היה שווה כל גרוש. אפילו חגי, אישי הספקן, הודה בכך.

נקפיד להשתמש בשירותיך גם בטיולינו הבאים באיים הבריטיים, ובהחלט ממליצים לכל העסוקים מביננו, שלא יושבים שבועות להכין כל גיחה לחו'ל.

דורית וחגי שמואלי

ירושלים

אהד שלום

כשהחלטנו שסקוטלנד היא יעד הטיול שלנו התחלנו לחפש חומר ונוכחנו לדעת שהמידע אינו רב בשיטוטים באינטרנט מצאנו קישור לאתר שלך והחלטנו לפנות אליך.

כבר בשיחה הראשונה הרגשנו שהגענו לאיש הנכון.

היית סבלני מאוד, דאגת להבין מהם הצרכים של כולנו (מאחר והיינו קבוצה גדולה של שתי משפחות  ההתאמה לכולם הייתה לא קלה), הפגנת ידע רב ומקצועיות.

לאחר שביררת צרכים והעדפות שלנו שלחת לנו תיק מדוייק מלא בפרטים הכולל בתוכו:

אטרקציות רבות ומגוונות, מפות, נקודות ציון GPS עלויות של האתרים ומידע עליהם, קישורי GOOGLE לאתרים השונים המלצות על מקומות לינה  המלצות

על מסעדות ועוד.

לאורך כל הדרך ושלבי תכנון הטיול היית זמין ואדיב, אין לנו ספק שלולא עזרתך היינו רואים פחות ובזכותך הצלחנו לנצל בצורה האופטימלית ביותר את מה שיש

לסקוטלנד המדהימה להציע.

אנו מאחלים לך שתמשיך לעזור לאנשים לתכנן את טיולם וממליצים בחום לכל מי שמתכנן טיול באיזור בריטניה להעזר בך

נהננו מאוד

משפחת גולן.

אהד שלום רב,

חזרנו לפני ימים אחדים מטיול cost to cost בסקוטלנד, אותו סייעת לנו לתכנן.

נערים היינו וגם זקנו, אך טיול כל כך מאורגן טרם ראינו.

כבר במהלך השיחה הטלפונית הראשונה לתיאום הציפיות, הרגשתי כי אתה קשוב ומבין היטב את העדפותינו. בפינג פונג בדוא"ל לגיבוש התוכנית שניהלנו יחד

(מש' חן, אנחנו ואתה) – הגענו במהירות למיצוי התוכנית והזמן. כך לפחות קיווינו.

מרגע היציאה מהמלון שליד שדה התעופה באדינבורו, בבוקר הראשון לטיול – היית אתנו. תמכת. ייעצת. הכוונת. העדפת – והכל באמצעות תיק טיול יוצא דופן

באיכותו ובהירותו, אותו הכנת עבורנו.  איכותו של התיק נמדדה ועמדה למבחן פעמים רבות, בעיקר כאשר חשבנו לאלתר, להוסיף או לגרוע – מצאנו בתיק

תמיד עזר רב בקבלת ההחלטות. יותר מזה – זמינותך להודעות WHATSAPP במהלך הטיול, סייעה לנו בתהליך האלתורים או המחשבה

לשנות במשהו את מסלול הטיול.

אין ספק שללא עזרתך בתכנון הטיול, לא היינו מגיעים לכל המקומות הנכונים ובוודאי שהיינו מפספסים כמה וכמה נקודות חיוניות להצלחת טיול מרוכז שכזה.

אתה שווה כל אגורה (אפילו אם היית מבקש את הסכום הזה בשטרלינג).  מבטיחים בשבועה – סודך נצור עמנו. לא נראה את התיק לאיש. רק את המצגות.

תודה,

כרמלה ויוסי חן – רחובות.

הדר שקד ואיתן ירון – ראשון לציון.

יוני 2015

אהד שלום רב,

כשהתחלנו לחשוב לפני מספר חודשים על טיול לסקוטלנד, לא ידענו מאיפה להתחיל. היכן נוחתים, לאן מטיילים, אלו אטרקציות יש וכו', הכל היה מבולבל ולא ברור.

עד שבאחד השיטוטים באינטרנט נתקלנו באתר שלך. מהרגע שנוצר הקשר בינינו, הכל התחיל להסתדר ולהתבהר.

הובלת אותנו צעד צעד בתכנון הטיול. כל שאלה ששאלנו , כל מייל ששלחנו (והיו הרבה) נענה מצידך בתשובה מיידית וברורה. ולבסוף: התוצר הסופי  :

קיבלנו תיק טיול מסודר ומדויק באופן מדהים. התיק מסודר לפי סדר ימי הטיול, עם תיאור מדויק של המסלול והאטרקציות לכל יום,

המרחקים עם ציון מדויק של יעד המקום לפי המיקוד, ומשך הזמן שכדאי לנו להקדיש לכל יעד/אטרקציה.

בכל אטרקציה הייתה הפניה לאתר באינטרנט, כדי להרחיב את הידע.

בנוסף, לימדת אותנו גם כיצד להשתמש ב-Google Earth, שבעזרתו יכולנו לראות במדויק את מסלול הטיול עוד לפני הנסיעה.

ולבסוף הטיול עצמו. יצאנו לטיול בסוף חודש יוני, למשך 11 יום ברכב פרטי. לאורך כל הטיול הייתה לנו תחושה של ליווי של מדריך צמוד שניווט אותנו מנקודה

לנקודה למקומות היפים ביותר.

תיק הטיול היה מדויק וברור. הגענו למקומות מדהימים שלא היינו מגיעים אליהם ללא ההדרכה של אוהד.

חווינו אחד מהטיולים המוצלחים ביותר שהיו לנו וללא ספק זה הודות להדרכה המצוינת שקבלנו.

לסיכום:  אהד הוא אחד מיועצי הטיולים המקצועיים ביותר. נוסף לידע העצום שיש לו על בריטניה, הוא ניחן בסבלנות, באורך רוח, בנעימות וביכולת לקלוט את רצון

הלקוחות ולהתאים לכל אחד את מסלול הטיול המתאים לו.

אנו ממליצים עליו בחום רב!

אסתר ומאיר – פתח-תקווה.

מאי 2015

נסענו 5 מבוגרים בגיל 40+ עד 80+ ליורקשייר ואיזור האגמים.

הטיול היה מושלם .אהד היה קשוב מאוד לצרכינו ויחד איתנו בנה תוכנית מגוונת ועשירה המתאימה לנו במיוחד.

הכל היה מאוד מסודר ונגיש.

בזכות אהד ניצלנו כל רגע וחוינו את נמקום בצורה נפלאה.

בזמן תכנון הטיול וגם תוך כדי אהד היה קשוב לכל שאלה וענין מיד עזר בצורה אדיבה ומקצועית.

ממליצים בחום.

משפחות לובצקי ובן דור.

אוהד שלום,

רעיתי ואני רצינו להודות על טיול מקסים בסקוטלנד היפה.

התכנית יותר מקלעה לציפיות. התכנית שקבלנו טרם הנסיעה היתה מושקעת ופשוטה לשימוש.

באמצעות התכנית המושקעת אפשרתה לנו לראות מקומות מדהימים בסקוטלנד, שאני לא בטוח שהיינו יכולים להגיע אליהם בתכנון עצמי של טיול.

רשימת היעדים המפורטת הטיול הפכה את האתגר הניווט (אפילו כשהנהיגה בצד הלא נכון של הכביש) וחלוקת היום למשימה פשוטה כך שבעצם היינו פנויים

רק להנות ומאוד נהננו.

הצלחנו להגיע לכל האתרים בדיוק לפי התאורים שקבלנו בתכנית - בקלות וביעילות. המגוון הרחב אתרי החובה ואתרי הראשות הראו על ידע  בקיאות ומקצועיות.

שוב תודה. אשמח להמליץ ותוכל לשתף את הטלפון שלי.

רויטל ואיתן

אוהד היקר,

את יעדנו לחודש מאי 2015 קבענו - אנגליה ולונדון. ברגע שנוצר הקשר ביננו, הבנו שאתה הוא הכתובת לתכנון הטיול ויש על מי לסמוך.

כיוונת אותנו ליעד בצורה נפלאה. היית קשוב לכל הדרישות שלנו פתרת והצגת בדרכך המיוחדת את החלופות.

התיק שהכנת עבורנו היה מאורגן למופת. הגענו לכל מקום ללא חיפושים וללא טעויות. כל ההמלצות שקיבלנו ממך היו מעל ומעבר.

אתה אדם נעים הליכות, תענוג היה לעבוד איתך.

לציין שהינך זמין לכל שאלה טלפונית בארץ טרם היציאה, במהלך הטיול ואפילו בשעות לא סטנדרטיות.

ממליצים בחום, לכל הנוסעים לאנגליה, לקחת את שירותיך בתכנון מסלולים ובבניית תיק טיול.

נשמח ויותר, להיעזר בך גם בעתיד.

ישר כח אהד!

אורנה וצביקה

הי אוהד,

ברצוננו להודות לך מקרב לב על תכנון הטיול לסקוטלנד, על ליווי צמוד, התכנון היה מדוייק להפליא ומלא באטרקציות מהנות,

סקוטלנד מהממת, הרגשנו שאנחנו נמצאים בתוך גלויות,נופים מרהיבים,פשוט מושלם.

מומלץ בחום .

תודה רבה,

שירית וינאי פרנצ'י.

אפריל 2015

אהד שלום,

רצינו להודות לך על תכנון וארגון הטיול שלנו לסקוטלנד.

משיחת הטלפון הראשונה, לאורך כל השלבים המקדימים וכמובן במהלך הטיול עצמו, הבחירה בך, לעזור לנו בארגון הטיול, ענתה על כל ציפיותינו.

בשלב התכנון היית קשוב לבקשותינו, תמיד זמין ומהיר מאד להגיב ולשנות כשנדרש. כל התהליך היה יעיל ונעים להפליא

תיק הטיול והקבצים הנלווים שהעברת היו מפורטים מדויקים ונוחים לשימוש והפכו את הטיול עצמו לפשוט וזורם

וכמובן שהמסלולים עצמם, האתרים והמלונות שבחרת עבורנו הוכיחו באופן מעשי את התכנון המצוין על הנייר

היה ממש מקסים.

אין לנו ספק שהעזרה שנתת לנו היתה משמעותית מאד בהצלחה של הטיול

תודה רבה,

יונתן, ניבי, מאיה, מיכאל ואורי

היי אהד,

רצינו להודות לך על טיול נפלא שלווה ב"אח גדול" צמוד., באוזן קשבת לכל מצב ועניין.

אפשר לומר שהרגשנו שאתה מטייל איתנו.

דרך העבודה הזו והשירות האישי שלך הופכים את הטיול לחוויה נהדרת ומלמדת.