Uk Travel Plan      תיק טיול מקצועי בהתאמה אישית לאנגליה, סקוטלנד, אירלנד וויילס
                                           אהד פז 052-874-1165       ohad@uktravelplan.com

לפי דרישה ניתן לקבל כממליצים את מספרי הטלפון של חלק מכותבי חוויות המטיילים.

אוקטובר 2014

לאהד שלום,

כשבחרנו (זוג הורים ושלושה ילדים גדולים) לטייל בסקוטלנד והתחלנו לחקור מסביב, הבנו שהמלאכה לא תהיה קלה. כל כך הרבה לראות, ויש לנו רק שבעה ימים. אין ספק שהפנייה אליך הייתה הכרחית, והבחירה בך הייתה מוצלחת.

קיבלנו תיק טיול מדויק, מתוכנן, מפורט, מגוון עם אטרקציות ופעילויות שמתאימות לכולנו ביחד ולכל אחד לחוד. שמחנו לגלות תוך כדי הטיול שנוכל גם להספיק להגיע למקומות הלינה, גם לבחור מתוך רשימת הפעילויות והמסלולים מה מתאים לנו יותר באותו זמן וגם להתעכב ולמרוח את הזמן... במקומות שעניינו אותנו יותר.

סקוטלנד מדהימה! מזג האוויר היה מושלם! ונהנינו מאוד כמובן.

תודה על ההשקעה ונהיה בקשר בטיול הבא...

משפחת טישלר

אוהד שלום

ברצוננו להודות לך מקרב לב על עזרתך בתכנון הטיול שלנו לסקוטלנד. כבר משיחת הטלפון הראשונה ביננו חשנו שאנו "בידיים טובות". גילית סבלנות לכל שאלותינו ותמיד ידעת להדריך אותנו כיצד להמשיך הלאה בצורה הטובה ביותר. תכנון תיק הטיול שלך היה מדויק, מקצועי ומלא רעיונות מקוריים. תודה רבה על היותך קשוב לבעיותינו גם בזמן הטיול עצמו ועל כך שסיפקת לנו רעיונות אלטרנטיביים לתוכנית המקורית שהשתנתה במהלך הטיול עקב אילוצים שונים.

מאחלים לך מכל הלב שתמשיך לסייע לאנשים להגשים את חלומם בצורה הטובה ביותר כפי שאתה יודע לעשות.

אורי מנתניה ומשה מפ"ת

אוגוסט 2014

לכל מאן דבעיי

הנדון:  טיול משפחת  דוגץ' – לונדון -אוגוסט 2014.

במהלך חודש יוני 2014, פנינו לאוהד פז לאחר שקראנו המלצות באתרו לתכנון טיול משפחתי ללונדון.

נקודות הפתיחה שלנו היו קצת "בעייתיות", דבר ראשון "התעוררנו" בדקה ה- 90, היו לנו מועדים מאוד קשיחים, התאמת מסלול ל- 5 שכל אחד מאתנו רצה משהו אחר... וכמובן תקופה מאוד לא פשוטה לטייל באירופה בכלל ובלונדון בפרט.בקיצור, פרויקט לא פשוט.

בשיחה הראשונה העלינו בפני אוהד את כל הבעיות, החששות והמכשולים שחשבנו עליהם, דיברנו על אטרקציות שיכולות להתאים לנו ובקשנו את המלצותיו .
כבר בשיחה השנייה אשר התקיימה ימים מספר לאחר הראשונה קיבלנו טיפים, הצעות  וחומר ל"עבודה" בהמשך אף הגיע רשימת אתרים במייל אשר בו התבקשנו לבחור את האטרקציות, המקומות והמסלולים שנראו לנו, בהתאם לבחירותינו אוהד בנה לנו טיול  מ ד ה י ם!!!!!!. (חייבת לציין את הדיוק ועמידה בלו"ז של אוהד, מועד זה מועד...).

קיבלנו תיק מסודר ובו הנחיות מדויקות החל מרגע הנחיתה בהיתרו דרך מסלול הנסיעה ברכבת למקום הלינה שלנו, מס' תחנות, שמות התחנות , החלפות של רכבות בקיצור.. מפרט מדויק ומדוקדק.

המסלולים שאוהד הכין לנו קלעו בדיוק לטעמם של כל בני המשפחה, טיילנו המון ברגל במסלולים שונים ומגוונים לאורכה ולרוחבה של לונדון אפילו מזג האוויר היה "לטובתנו"... פשוט מושלם.

לאורך כל הטיול, אוהד היה זמין לנו טלפונית בכל שאלה, בקשה , הטרדה ומה לא.. תמיד בסבלנות, אדיבות וחביבות אין קץ. בקיצור, ממליצה מאוד ובחום על אוהד פז למי שרוצה טיול מושלם ומושקע.

בברכה,

ענת דוגץ'

אהד שלום!

ברצוננו להודות לך על תכנון מסלול הטיול לאנגליה באוגוסט 2014.

התכנון היה מפורט מאד והכיל את כל המרכיבים הרלוונטיים שהיו חשובים לנו בטיול.

המידע שמסרת לנו כלל שעות יציאה והגעה, מרחקים ממקום למקום, עלויות, שעות פתיחה וסגירה, חניונים ועוד. המלצותיך לגבי אתרים תאמה את אופי הקבוצה שלנו: ילדות בגילאים שונים, מבוגרים, וגמלאית אחת. מקומות התיור והבילוי נתנו מענה לכל אחד מאיתנו , לפי תחומי התעניינותו
ורצונותיו. ידענו גם לפשר בין הרצונות ..... יפה שהוספת את סיפורו של כל אתר, כולל רקע היסטורי, והוספת הסברים שונים לפי הצורך. . ציינת מה לדעתך הוא אתר חובה ומה לא. סיפרת את סיפורו של כל מקום וכך ידענו  מראש מהו כל יעד ויעד.  דבר שהקל על שיקול הדעת על מה לוותר ועל מה לא. אהבנו את הבתים בהם התארחנו ולנו  .

לדעתי תכנון המסלול בטיול הנ"ל היה מצוין עבורנו וענה על הצרכים המיוחדים שלנו.

ועל כך תודה מכל משפחת ליזרוביץ!

בשם כולם,

עופר

אהד שלום רב,

רצינו להודות לך על תרומתך הרבה להצלחת טיולינו בלונדון, מרכז אנגליה, יורקשייר ווילס בקיץ האחרון.

כשהחלטנו לצאת (2 מבוגרים ושלושה ילדים) לטיול התחלנו לחפש באינטרנט מידע רלוונטי, כך התוודענו לאתר שלך, והתרשמנו ממנו לטובה. בהמשך פנינו אליך והתחלת לתכנן בשיתוף פעולה מלא איתנו את מסלול הטיול, תוך התאמתו לצרכינו רצונותינו והעדפותינו.

בסוף התהליך קיבלנו תיק טיול מפורט שכלל פירוט יומי של המסלול, פעילויות, אטרקציות ומקומות לינה. בנוסף, צירפת את מסלולי הטיול על גבי מפות google earth, כך שאפשר היה לצפות ולהתרשם מהאתרים השונים עוד לפני הנסיעה.

את חמשת הימים הראשונים לטיול בילינו בלונדון, קיבלנו ממך מסלולים מפורטים שכללו אתרים היסטוריים, פארקים, שווקים שונים, מוזיאונים וגם קניות. המסלולים תוכננו ביעילות רבה, כך שהספקנו לראות המון יחסית לזמן הקצר.

בהמשך יצאנו אל המרחבים הפתוחים, הנופים המרהיבים, האגמים, מעברי ההרים ואל העיירות הקסומות. החוויה היתה נהדרת.

תכננת עבורנו מסלול מגוון ומרתק ששילב לצד אתרי "חובה" גם טיולים באזורים כפריים, פינות חמד ופעילויות רבות, שספק רב אם היינו זוכים לראות ללא ההכוונה שלך.

היית זמין וקשוב בכל עת ולכל שאלה ונעזרנו רבות בידע הנרחב שלך ובעצותיך המועילות.

תודה רבה

משפחת שרון

מכתב המלצה

לאהד הגענו בעקבות המלצת קרוב משפחה שהשתמש בשירותיו והיה מרוצה.

אך החלטנו להשתמש בשירותיו כיוון שלא היה לנו פנאי להתעסק עם תכנון הטיול בעקבות המצב הבטחוני שגרם לנו לנדוד מהבית.

בלונדון כבר היינו אך ידענו שאנחנו חייבים לתכנן את הטיול כיוון שאנחנו יוצאים לטיול עם ילדים קטנים אשר תחומי העניין שלהם לא חופפים את מוקדי העניין התיירותיים הידועים וגם כי לא ידענו אילו מקומות יתאימו להם ולנו ואילו פחות.

אחרי שיחות ארוכות עם אהד אשר כללו שאלון להכרות עם המטיילים והעדפות, אהד הכין לנו מתווים עם המלצות והסתייגויות על מנת להכין את מסלולי הטיול. קבלנו מסלולי טיול ומסלולים חלופיים אשר הקלו עלינו משמעותית כיוון שלא היינו צריכים לעשות כלום פרט ללקרוא אותם וליישם אותם לפי נוחיותנו.

אהד גם כלל הסברים קצרים על כל מקום ומשך הזמן המומלץ לביקור בהם וקבצי google earth  על מנת להקל על הניווט.

היינו לחוצים בזמן כיוון שפנינו אליו זמן קצר לפני הטיול וחששנו שלא נספיק להזמין כרטיסים למקומות ושהוא לא יספיק לתכנן. אהד הרגיע אותנו ועמד בזמנים.

אהד סיפק שירות מעולה ויסודי, אשר חסך מאתנו כאבי ראש ודאגות.

תודה רבה!

משפ' פינקו מבאר שבע

לכל מאן דבעי

באוג' 2014 נסעתי עם בני לטיול בר מצווה באנגליה. הטיול כלל את לונדון ורצינו גם לטייל מחוץ ללונדון. מכיוון שלא היה לי ידע לגבי טיולים באנגליה – חיפשתי קצות חוט ברשת האינטרנט. כך נתקלתי באתר של אוהד פז.

העובדה שנתקלתי באתר של אוהד פז, והעובדה שבעקבות זה – אוהד פז היה זה שתכנן לנו טיול של חמישה ימים באנגליה ווילס – הם היסוד להצלחת הטיול. השיטה שבה אוהד עובד, קודם מברר מה הרקע של המטיילים, אחר-כך מקיים איתם שיחה, אחר-כך מציע נתיב ומקומות, שומע תגובות ולבסוף מציג תוכנית טיול מפורטת ביותר, היא שיטה מצוינת שמביאה בסופו של דבר לכך שהטיול אכן "תפור ללקוח".\

נוסף על "השיטה", חייבים לציין את השירות והאופן בו עושה אוהד את העבודה, אופן נעים, משתף ומקצועי ביותר. אנחנו מאוד נהנו בטיול, שתכנונו לא רק כלל "מסלול" אלא גם מידע ונתוני רקע מצוינים על האתרים.

אני ממליץ בחום למי שצריך סיוע בתכנון טיול לממלכה המאוחדת ואף מעבר לכך – לעבוד עם אוהד.

טל שקד

מודיעין

חווית סקוטלנד שלנו,

לפני חצי שנה החלטנו שנוסעים לסקוטלנד לרגל יום הולדתו של אבא שלי. יופי לנו אז החלטנו לנסוע. משפחתנו היקרה והאהובה המונה 3 אנשים בוגרים, נזכרה מספר שבועות לפני המועד שמלבד רכב וכרטיס טיסה אין בידינו כלום. לא ספר, לא מפה ולא שמץ של מושג כיצד ואיפה מתחילים לתכנן טיול, באזור שהדבר היחיד שידוע לנו עליו  זה שיש גברים בחצאיות, טירות ואיזו מפלצת באיזה אגם, אהה כן והרבה וויסקי...

מפה לשם ומהמלצה אחת ועוד אחת הגענו לאהד. למרות הבקשות הביזאריות שלנו (לראות אבירים, לנהוג הרבה ברכב לראות נופים ואם אפשר בלי יותר מדי ללכת), אהד הצליח לבנות לנו מסלול שהביא אותנו לנופים מרהיבים, טירות מהממות (עם אבירים ודוכסים רק בתמונות אבל נו מילא), מזקקות וויסיקי שרק מהריח אסור לנהוג, מסעדות, פאבים ועוד ועוד נופים וטירות שרואים בסרטים (או סדרות, מישהו אמר "משחקי הכס"?!).

מעבר לסדר ולארגון שבו אהד הגיש לנו את תיק טיול (שהיה מדהים ונוח), הוא דאג לכך שהכל יהיה לנו מובן לאורך כל הדרך.
ללא עזרתו אני בספק גדול אם היינו מגיעים למקומות אליהם הגענו, אם היינו צוברים את החוויות הכה נפלאות שצברנו, ואם היינו בכלל מצליחים ליצור מסלול כל כך הגיוני פשוט ומתאים למשפחתנו.

בקיצור, אין לי ספק שבכל הנוגע לטיול זורם, כיף הגיוני ומלא בחוויות התואמות את רצונותיכם (הזויים ככל שיהיו) אהד יצליח לבנות ולהתאים לכם את הטיול על הצד הטוב והנוח ביותר.

ממליצים בחום בחום בחום,

משפ' בר

ת"א-ברלין

הי אוהד,

הטיול לסקוטלנד היה הצלחה מסחררת.

תיק הטיול המפורט שהכנת היה כלי נהדר למסע ללא תקלות.

בים של מידע ובקצב החיים שלנו, כשאף פעם אין זמן... תכנון המסלול שלך כולל תזכורות לעיתוי הזמנות מלונות, טיסה, רכב, אטרקציות, היה מועיל ביותר.

מעבר לצד המעשי, ההמלצות לאטרקציות המותאמות לנו ואפילו למסעדות קלעו, אציין במיוחד את המלצותיך ל- RAFTING , טרקטורונים, ומסעדת Steak Edinburgh.

חן חן על התכנון המוקפד ותשומת הלב להתאמה לתחומי העניין וסדרי העדיפויות שלנו.

מצרפת תמונות מהנוף היפהפה בFORT WILLIAMS , RIVER TAY, ומאדינבורו התוססת.

היו לנו ימים מקסימים.

תודה רבה,

שנה טובה וברכות לך וליקיריך

יעל לבנת,

חיפה

אהד שלום

חזרנו מהטיול בסקוטלנד ולונדון עמוסים בחוויות טובות.

אנו רוצים להודות לך על תהליך מאוד יעיל ונעים בהכנת תיק הטיול.

קיבלנו תיק טיול מאוד מדויק, כל יום היה מתוכנן באופן האופטימאלי ביותר והדפים פגשו את המציאות בהלימה גבוהה מאוד,  המקומות והפעילויות שהוצעו היו מעולים.

טיול טוב מניסיון שלנו מתחיל בתכנון מפורט ומדויק ולך בהחלט יש את המתכון לכך, נשמח להמליץ עליך למי שתפנה אלינו.

תודה,

משפחת מורם ראשון לציון

אהד היקר,

קראנו את ההמלצות החמות שכתבו לך/עליך, לפני שיצרנו עמך קשר ושוב עתה ואנו מצטרפים לכל מילה.

היה לנו לעונג להכיר אותך ואנו מודים לך מקרב לב על האכפתיות, ההשקעה, המחשבה והתכנון המוקפד. בנית עבורנו טיול משפחתי מקסים, תוך תשומת לב לצורך באטרקציות לקטנים וגם לגדולים. כאשר הדבר נדרש גם ערכת שינויים ושיפוצים והיית זמין לכל שאלה, בעיה ותהייה.

אין ספק שבזכותך זכינו להכיר את אנגליה בצורה מעמיקה וחסכת לנו שעות רבות של שיטוט באינטרנט.

רק דבר אחד חבל – שאתה לא בונה טיולים למדינות אחרות!

בהמון תודה,

יניב וענבל

חיפה

שלום רב,

אנו משפחה עם 4 בנים הקטן בן 4 .תכננו לצאת כמנהגינו בכל אוגוסט לטיול. הפעם בחרנו באנגליה. חילקנו את החופשה לשלושה שבוע בלונדון, שבוע שייט בתמזה ושבוע טיול כוכב עם רכב ובית באזור הכפרי.

די מהר הבנו שאין לנו סיכוי לבצע תיכנון ראוי לשמו אלא אם  נשקיע שעות רבות. באקראי גילינו את אהד. מהר מאוד גילינו ידע סובלנות ואמינות ובהמשך התיכנון גילינו בקיאות ורגישות לצרכינו הספציפים.

אף על פי כן הופתענו במהלך הטיול עד כמה התיכנון היה מדויק ומעודכן, להערכתי מימשנו 90 % מהתיכנון המקורי. כאשר ניסינו לסטות מהתיכנון, למשל לנסוע למקום אחר ברכבת התחתית בלונדון - הסתבכנו.

במהלך הטיול התלבטנו לגבי יעד מסוים . התקשרתי לאהד והוא שלח לי במייל שתי אופציות חלופיות.

כל מי שנוסע לאנגליה יעשה לעצמו חסד ויפנה לאהד.

בברכה לכולם

דוד אורנה והילדים

אוהד,

מסלול הטיול שבנית היה מאוד מועיל. כפי שאתה יודע היינו קבוצה מאתגרת וזה היה חשוב לנו לקבל את זה מתוכנן היטב מראש.

הדרך בה בנית את המסלול נתנה לנו ביטחון רב שאנחנו יכולים בכל יום לעשות דברים שכולנו אוהבים - ואמון זה היה מוצדק.

חסכת לנו עשרות שעות תכנון, הובלת אותונו לכל היעדים בניצולת זמן מעולה. האתרים היו מדהימים והתוצאה הייתה טיול גדול דרך ארץ יפיפייה.

אנחנו בהחלט ממליצים עליך לכל חברים שאמורים לנוסע לבריטניה.

על מידת האמון לה זכית מכל משתתפי הטיול ניתן ללמוד מכך שכאשר הרשינו לעצמנו לקחת חירות ולחשוב מה אנו רוצים לעשות באדינבורו, ביום האחרון, בשעות הספורות שנשארו עד לטיסה הביתה הילדים היו מאד מופתעים ודרשו לדעת קודם כל מה אוהד אמר...

בברכה ובתודה,

ריבי וגידי

יצאנו לטיול משפחתי 2+3 (בני 5,10,14) בלונדון וצפון אנגליה.

מסיבות שונות התחלנו להתארגן ברגע האחרון.

דיברנו עם אוהד ולמרות לחץ הזמן הוא הצליח לסייע בידינו להרכיב תוכנית מעניינת, מגוונת ומפורטת, דבר שחסך לנו זמן רב.

בהמלצתו שילבנו בטיול גם את איזור יורקשייר, בנוסף לאיזור האגמים שתכננו במקור. יורקשייר התגלתה כאיזור יפייפה. אנגליה, לונדון ובמיוחד איזור הצפון, מקסימים, נופים יפים הכל ירוק ושליו. יש בעלי חיים שמוסיפים לאוירה, סוסים, כבשים, ארנבונים וכמובן ברווזים...

נהנינו מאוד, תודה רבה על העזרה בתכנון.

נפגש בטיול הבא,

אורית ותומר

אגם Coniston באזור האגמים בצפון מערב אנגליה

פארק הצבאים ביורקשייר באזור Fountains Abbey

יולי 2014

שלום רב אהד!                                                                                                     יולי 2014

אנחנו משפחת שגב ואדלשטיין רוצים להביע את הערכתנו על המסלול שהצעת לנו על פי בקשתנו.
ההחלטה שלנו לנסוע לסקוטלנד היתה מאוחרת ופנינו אליך לארגן לנו את הטיול תוך זמן קצר. בשל העיתוי המאוחר נוצרו אילוצים שפתרת לנו בצורה טובה.

לאחר שיחת הכרות ובירור התאמת לנו מסלול על פי דרישתנו ורצוננו.

הטיול היה מקיף, מגוון וכלל טיולים בטבע (מפלי פלודה), טיולים בערים אינוורנס, סאן אנדרוס המקסימה, שייט ודרך הבקר המדהימה,והמרגשת.
המלצות טובות למסעדות, המלצות למזקקות, המלצות לעצירה בבית השוקולד (שוקו מצויין) , פיש אנד צ'יפס מאד טעים .
אדינבורו מקסימה, בשל אילוצי הזמן שהינו בעיר יום וחצי, אנחנו ממליצים להיות בה לפחות 3 ימים.

חזרנו מאד מרוצים, מלאי חוויות – אנחנו מאד ממליצים להשתמש בשרותיו של אהד שמכיר ויודע היטב את סקוטלנד – על כל היבטיה : מסעדות, דרכים, זמנים, אטרקציות, מלונות, ותחליפים במקרה ויורד גשם {ויורד}.

תודה משפחת אדלשטיין ושגב.

שלום,

לפני כחודשיים חזרנו מטיול של 21 יום בבריטניה, על פי תכניתו של אהד.

אהד בנה עבורנו תכנית מעולה, שהייתה מותאמת בדיוק לצרכים שלנו. הוא הפנה אותנו למקומות שעניינו אותנו, והתאימו לסגנון הטיול שרצינו. בזכות התוכנית הגענו למקומות שלא היינו מגיעים אליהם בדרך אחרת. אתרים ונופים מדהימים, שמעולם לא שמענו עליהם.

אוהד ליווה אותנו לכל אורך הדרך בהקשבה, ייעוץ, הדרכה ותמיכה, כולל שיחות וסמסים מהדרך עצמה.

אנחנו ממליצים עליו לכל מי שרוצה לנסוע לבריטניה. אהד הוא מקור בלתי רגיל של ידע והבנה.

משפחת ברוכים

פרדס חנה

אהד,

ליווית אותנו מהשלב הראשון ועד האחרון באופן מקצועי ביותר, נסענו עם תחושת בטחון, כמו טיול מאורגן אבל בשליטה שלנו. לאורך כל הטיול דברנו על כך שהבחירה בך היתה נכונה ונתנה מענה מצוין.

צחקנו על האופטימיות שלך שנצליח עם 3 ילדים לעמוד בזמנים אבל לא היתה תחושת החמצה דווקא הגמישות והבחירה מתוך כל האפשרויות היתה לנו טובה.

ההמלצות לגבי חברות של פעילות אתגרית היתה בטיחותית והרגשנו שהגענו למקומות שהיתה בהם אחריות, מחויבות, עמידה בזמנים ושרות נעים וחביב. גם הסיוע בהמלצות על מקומות הלינה נתנה הרגשה טובה של התייחסות מעבר לנדרש.

הבנות שהיה זה עבורן טיול בת מצווה היו מאושרות בכל מקום לינה, בכל נסיעה ברכב ובכל אטרקציה. לא היה מקום אחד שבו התלוננו על שעמום או חוסר הנאה. מרווחי הזמן
והמרחק היו נכונים ובגבול היכולת של הילדים.

האופן בו תיק המסמכים היה מאורגן עזר לנו מאוד. הטבלה ערוכה מצוין ובאופן שנוח לשימוש ולהבנה.

תודה מקרב לב. מעריכים מאוד מאוד!!!!

משפחת אופיר.

בין התאריכים 27/7/14 ו – 5/8/14 טיילנו אשתי ואני (כבני 65) באופן עצמאי בצפון אנגלייה ובווילס.

בדרך כלל אנחנו מכינים את טיולינו לבד, אך הפעם הפקדנו את התכנון בידיו של אהד פז, לאחר שקיבלנו המלצה עליו.

אהד "תחקר" אותנו על ההעדפות שלנו, כמו סוג האתרים שאנו מעדיפים, היכולות הפיזיות שלנו וכד'.

מדי פעם התקשרנו זה לזה כדי לשאול שאלות, ונעננו ברצון ובאופן יסודי, גם במהלך שהותנו בחו"ל. לאחר שמסרנו לאהד את מקומות הלינה קיבלנו את תוכנית הטיול.

תוכנית הטיול הייתה מפורטת ונוחה לביצועה, ולמען האמת לא ציפינו לתוכנית כה יסודית.

התוכנית נערכה לפי ימים, ובכל יום צוינו: שעת יציאה מאתר לאתר (או מן המלון לאתר הראשון) ושעת ההגעה המשוערת, כתובת ל – G.P.S, המרחק, הזמן ועלות הדלק לקטע זה.

לגבי כל אתר, ניתנו עיקרי דברים והפנייה לקישורים באינטרנט. כמו כן סומנו האתרים, שלדעת אהד, היו אתרי חובה ואתרים נוספים והסבר כיצד להגיע אליהם, גם בערים.

נוכחנו שאהד מכיר היטב את האזור, וכך זכינו לטיול מעניין ומאורגן כהלכה. אין להתעלם, כמובן גם מחיסכון רב בזמן שהיינו צריכים להקדיש להכנת הטיול.

אנחנו ממליצים מאוד לפנות אל אהד לתכנון טיולים באזורים המוכרים לו.

אתי ושלמה, כוכב יאיר

אוהד שלום,

בתאריך 16/7/2014 יצאנו לטיול משפחתי בלונדון ובווילס בן 10 ימים. זו לא הפעם הראשונה שאנו מעמיסים את הילדים ונוסעים לשבועיים בחו"ל אבל זו הפעם הראשונה שזה היה פשוט. ובזכותך...

בדר"כ אני, ובעיקר בעלי שוקדים על האינטרנט ומחפשים מידע על המקום, על מקומות שכדאי לראות, אטרקציות לילדים, מקומות המועדפים עלינו המבוגרים, מקומות לינה אפשריים, איך כדאי לבנות את הטיול בכלל וכל יום בפרט כדי שיתאים למגוון הגילים במשפחה. הפעם זה היה פשוט הודות לך. הפגנת ידע, ארגון למופת והיית קשוב לצרכינו.

רצינו לומר תודה הייתה לנו חוויה נפלאה ונמשיך להמליץ עליך למכרינו.

גילי וקטי צומן,

מושב בית אלעזרי

טיול משפחתי בבריטניה - יולי 2014

בחודש יולי האחרון חזרנו מטיול מוצלח בבריטניה שתוכנן בסיועו של אהד פז.
בעבר בטיולים קודמים בחו"ל נעזרנו בהמלצות מטיילים מאתרי תיירות שונים לבניית תוכנית הטיול שלנו.
עם הזמן נוכחנו לדעת שתכנון טיול באופן עצמאי אינו תמיד יעיל, דבר שהתבטא באכזבות ממקומות "מומלצים", בנסיעות יומיות ארוכות מידי ומקומות אטרקטיביים שפספסנו בדרך.

לקראת הטיול האחרון שלנו החלטנו שאנחנו לא לוקחים סיכונים ונעזרנו בשורותיו של אהד פז לבניית התכנית.
חשוב להבין שבטיול משפחתי לכל אחד יש תחומי עניין שונים במקצת, ולמצוא אתרים שמתאימים בו זמנית לכולם זה משימה לא קלה בד"כ.
למזלנו אהד הצליח לאזן בין הרצונות והעדפות של כולם, כך שכל אחד מבני המשפחה קיבל את מנת "הכיף" היומית שלו, דבר שבסופו של דבר תרם להצלחתו המלאה של הטיול שלנו ולשביעות הרצון של כולם.

אהד סיפק לנו תוכנית טיול מפורטת שכללה הסברים על האתרים שהמליץ, קישורים למידע נוסף באינטרנט, מפות מסלול מפורטות, זמני נסיעה, תמיכה צמודה בכל שעות היום ועוד.
נהנו מאד מהמקומות שהמליץ לנו בדרום אנגליה כולל לונדון, איזור האגמים בצפון אנגליה וסקוטלנד.
אין ספק שלחלק גדול מהמקומות והאטרקציות היותר מוצלחים בטיולנו, לא היינו מתוודעים בלעדיו.

בטיולים הבאים שלנו בבריטניה נעזר שוב בשרותיו הטובים של אהד פז, ואנו ממליצים עליו בלב שלם.

משפחת הורוביץ
(כפר תבור)

אוהד,

רצינו להודות לך על ה"תיק טיול" שהכנת עבורנו ללונדון.

הקשבת קשב רב לבקשותינו. עזרת לנו בבחירת המלון . וכשרצינו מלון שהיה רחוק מידי ממרכז לונדון או יקר מדי התעקשת ודאגת שלא נעשה זאת. הערכנו זאת לפני, ובוודאי ובוודאי שאחרי הטיול.

תכננת לנו את הטיול בדייקנות ובקפדנות רבה. לאחר שהתיק כבר היה "תפור" פנינו אליך לפחות שלוש פעמים לשנות דברים של הרגע האחרון - נענית לבקשתנו ועוד הוספת עצות ורעיונות לשדרוג השינוי.

מעבר למקצועיות ולכהכרות המעולה שלך עם לונדון , גילית אכפתיות וסבלנות ראויים להערכה.

אנו מודים לך מאוד ומאחלים לך הצלחה בכול.

נטע, שלומי, סול ויואל
הוד השרון

לכל המעוניין,

באופן ספונטני, משפחתי ואני החלטנו על טיול טבע בסקוטלנד. תוך כדי שיטוט באינטרנט, נתקלתי באתר של אהד פז. ללא המלצה והיכרות מוקדמים, כתבתי לו מייל ונעניתי באופן מידי.

הזמן שעמד לרשותנו היה קצר והמלאכה הייתה רבה, שכן ברור היה שאין בכוונתנו לבקר בתוואי התיירותי המקובל.

אהד נרתם לפעולה ותפר בדיוק עבורנו מסלול שענה על הדרישות והצרכים של כולנו. בחרנו בטיול שעיקר הדגש בו היה טבע ונופים, וזכינו וחווינו את אחד הטיולים המקסימים, המרגשים והמספקים כפרטים וכמשפחה.

אהד מצדו הפגין חשיבה ועשייה יסודיים, שעה שהוא בנה לנו את הטיול לפרטי פרטים, תוך התחשבות בכל בקשותינו ומגבלותינו. קיבלנו תיק טיול מפורט לעילא ולעילא, ששימש כבסיס משמעותי ליציאותינו. המלצותיו שיקפו היכרות רחבה עם המקומות בהם טיילנו.

בנוסף, אהד העמיד עצמו לרשותנו במהלך הטיול, עמד בקשר מששבנו והשתדל ללמוד ולהסיק מסקנות מניסיוננו. השירות שאהד הציע היה בבחינת עזרה והקלה משמעותיים ותרם רבות להנאתנו הגדולה. מומלץ בחום!

משפחת רוזן, רעננה

אהד יקר,

רצינו להודות לך על תכנון הטיול שלנו לאנגליה. עזרת לנו מאוד והיית פנוי לענות על שאלותינו בכל עת, עם סבלנות, מקצועיות והרבה ידע על האזור.

בחירת האתרים הייתה בדיוק כפי שביקשנו, נקודות הציון שרשמת הקלו עלינו את התנועה מאתר לאתר והעובדה שפתחת בפנינו אפשרויות רבות לכל יום טיול אפשרה גמישות רבה במהלכו.

נהנינו מכל רגע, מאנגליה, אנשיה ונופיה ואנחנו שמחים מאוד על המסלול שהרכבת עבורנו שאפשר לנו את זה.

אמנם לא הגענו לוויילס, מפאת חוסר זמן ,אך ללא ספק ניעזר בך כשניסע לשם...

תודה על הכל,

משפחת סולמי

יוני 2014

אהד

כשהחלטנו לבחור יעד לטיול השנה עלתה האפשרות לטייל  באנגליה ונשאלה השאלה מה יש שם חוץ מלונדון ?

בתור בונה המסלולים בבית קניתי ספרים,מפות והתחלתי לחפש חומר באינטרנט לטובת התכנון ,למזלנו הרב הגעתי לאתר שלך, התכתבות קצרה ושיחה בטלפון הבהירה לי שהגעתי לאדם הנכון.

החלטתי שהפעם אני אתן לאיש מקצוע לעשות את העבודה  ואכן אחרי ששוחחנו בטלפון והבהרנו מה העדפות שלנו קיבלנו ספר מסע יוצא מהכלל מפורט  בצורה יסודית ביותר מסלולים,כתובות GPS,עלויות,אתרי אינטרנט רלוונטים ועוד ועוד ועוד..

בכל התקופה שעד מועד הטיול הספר עודכן שוב ושוב,קיבלנו הנחיות בבחירת מקומות הלינה,הרכב , הזמנת כרטיסים  באינטרנט לאטרקציות בעצם הכל.

יצאנו לטיול מסודרים- שבועיים טיילנו במקומות יפים ומרתקים, חווינו חוויות שנזכור עוד שנים ארוכות ביתי בת ה14 אומרת שהטיול היה לה קסום אנחנו מצהירים שזהו הטיול המוצלח ביותר שעשינו בחיינו.

אין ספק שהעבודה המקצועית שעשית ,הידע הרב,היסודיות תרמו ל100 אחוז הצלחת הטיול ,אין ספק שתכנון עצמי לא היה מביא אותנו למקומות שהגענו אליהם ,הטיול באנגליה השאיר לנו טעם של הרבה עוד ואין ספק שנחזור להמשיך במקום שעצרנו.

אנו מודים לך מאוד וממליצים לכולם לטייל גם באנגליה (לא פגשנו ישראלים חוץ מבלונדון!!! )

ולמי שמחליט לטייל שלא יפספס את ההזדמנות לקבל את ההדרכה ממך

ושוב תודה

משפחת ינוביץ

רמת ישי

בס"ד ערב ראש השנה תשע"ד                                                                              22.9.2014

לאהד שלום

החלטנו ליסוע בסוף יוני האחרון לסקוטלנד ל-5 ימים, 2 זוגות חברים.

בהסתמך על המלצה שקיבלנו עליך, פנינו אליך בהתראה די קצרה לתכנן לנו מסלול איכותי שמתאים לנו.

כבר מהשיחה הטלפונית הראשונה הבנו שהגענו לאדם הנכון. האדיבות, ההסברים המפורטים, ההיכרות המעמיקה עם השטח עשו את זה.

תכננת לנו מסלול מדהים שהיה מלווה בתיק טיול מאד מפורט עם שעות יציאה והגעה, נ.צ להגעה בGPS, תמונות, קישורים, המלצות על לינות, טיפים חשובים ועוד. ההכנה היתה חוויה וגרמה לנו להבין שהולך להיות טיול חווייתי.

האתרים שבחרת היו יפהפיים, המסלולים התאימו בדיוק לאופי שלנו,ומקומות הלינה שהמלצת לנו היו משובחים ביותר.

והכי חשוב, תכנון הזמן הכי יעיל שאפשר. כך הספקנו להגיע למקסימום מקומות בלי להתעייף ובלי להתברבר.

היה טיול מדהים שרק עושה חשק לפעם נוספת.

הרבה תודה מכולנו

אהרן פרנקל

לאהד שלום,

ברצוני להודות לך על תכנון הטיול שערכת עבורנו בדר' מערב אנגליה ,בחדש יוני האחרון.ההנחיות המדויקות ותאורי המקום שנתת גרמו לנו להגיע לאתרים ולהרגיש כאילו כבר היינו שם. חשיבות הכתובות המדויקות באמצעות ה Post Codes הינה ללא ערוך לטיול בחבל ארץ זה.

הרשה לי להחמיא לך על הידע והדיוק בנתונים ובלוחות הזמנים אשר אפשרו לנו לנצל את הזמן להנאה מהנופים ,המקומות והתושבים המקומיים ללא בזבוז זמן בחיפושים אחר האתרים הראשונים.

ישר כח!!

מירי ועודד לבנה

אני חושב שהגיע הזמן והצלילות לכתוב לך משהו אוהד

אנו מטיילים מזה מס' שנים אם לבדנו או במאורגנים והאמת לא שמענו או ידענו על גוף או אדם שמארגן מסלולי טיולים פרטיים כפי שהכנת עבורנו לטיול שלנו עצמאית בסקוטלנד, אך מיד עם ההמלצה עליך וההפניה אליך, קפצנו על ההזדמנות ולא מצטערים על כך ולהיפך הוא הנכון.

מה שעשית עבורנו, גרם לנו לבקר ולחוות את מה שיש לראות בסקוטלנד, לא לדאוג לאן לנסוע, מתי ולכמה זמן, מה לבקר ואף היכן בגדול כדאי ללון, וכל זאת כדי שנוכל להקדיש עצמנו לטיול עצמו ולחוויותיו ועל כך תודתנו שנינו, קרי, שתי המשפחות רשף ורודיטי מראשל"צ

ולהוסיף אנו רוצים להודות לך על היחס והפתיחות והסבלנות אלינו, הנכונות לכל שאלה ופרטים על מה שהכנת ועל כל ההטרדות בדרך לנסיעתנו ולפניה,וזאת בכל שעה משעות
היממה וממש בכל נושא, תודה, תודה, תודה

ראה ברכה בעמלך בהמשך

ראובן ולאה רשף

מאי 2014

לאהד פז שלום,

ברצונינו להודות לך על הכנת "תיק טיול "איכותי ומקצועי עבור שני זוגות חברים,בני 50 +,לצפון אנגליה וסקוטלנד.

חזרנו לפני כשלושה שבועות מהטיול,טיול מוצלח במיוחד וחוויתי.

אין לנו ספק כי הודות לידע הרב שלך, הזמן שהקדשת לנו, הסבלנות והתכנון המקצועי שלך תרמו רבות להצלחת הטיול.

אהד,המסלול שהכנת ענה על הצרכים שלנו ,שילוב מוצלח בין מסלולי טבע ,נופים מדהימים,כפרים מרתקים וגם מתחמי קניות ושווקים מעניינים,

אין ספק שנפגש פעם נוספת (מקווה בהקדם),בטיול הבא שניסע לאנגליה,נמליץ עליך בחום לכל אחד מחברינו וידידינו שמתכננים מסלול דומה.

תודה!!!

מיכל ומאיר גרינשפן

מלי ושאול שצר

הטיול שלנו היה קצר יחסית. 5 ימים באיזור ה-cotswold ובווילס.

אין מילים כדי לתאר את תרומתו של אהד לטיול והפיכתו מעוד טיול למסלול רצוף חוויות, נופים, דרכים יפהפיות, כפרים מדהימים ותגליות.

הסדר והארגון בהם מגיש אהד את מסלול הטיול הוא דוגמא ומופת לתכנון נכון ויעיל והשימוש בו לאורך הטיול היה נוח מאין כמותו.

התכנון של אהד באמת איפשר לנו להתרכז בהנאה ובכיף מבלי להתעסק בתכנון תוך כדי, בטעויות ניווט, ובזמן יקר שהולך לאיבוד ולא ישוב.

מומלץ בכל לשון של המלצה! לא יקר, ושווה כל שקל.

רן הרץ

סקוטלנד תכנון טיול,

בעלי ואני החלטנו לעשות טיול של כ-3 שבועות בסקוטלנד.הטיול היה אמור להיות עצמאי אבל רצינו עזרה בתכנון מסלול ויעדים.
נתקלנו באינטרנט באתר של אוהד ויצרנו קשר.

אוהד נתן לנו בדיוק מה שרצינו כמובן לאחר שהבין מי אנחנו ומה אנחנו מצפים מהטיול.

אין לי מילים לתאר את השרות את העזרה שקבלנו אבל כן אני יכולה להגיד שהשרות היה מעל ומעבר למצופה.

בכל שאלה וכל שינוי שעשינו הוא מייד נרתם לעזרתינו .אני גם רוצה להוסיף שהתמורה למחיר (לדעתי זול במיוחד) היא מלאה.

אוהד סימפטי ,סבלני וקשוב.

מעל הכל היה לנו טיול מהסרטים ,אנחנו נוסעים הרבה אבל חוויה כזו לא הייתה לנו מעולם.המסלולים היו מתוכננים כהלכה ,הטיול היה מהנה וחוויתי והפשלה היחידה היתה לצערינו של אלעל אבל סלחנו.

אני מצרפת 2 תמונות אבל זה כלום לעומת הנופים המדהימים והאנשים עוד יותר.

ממליצה על אוהד וסקוטלנד בכל הלב והנשמה.

תמי

לכבוד:
אוהד פז

הי אוהד,

החודש נסענו לטיול בסקוטלנד על פי תכנית מותאמת אישית שיצרת עבורנו.

הטיול שלנו היה פשוט מושלם! אנחנו מטיילים לא מעט, אך סקוטלנד היא לא יעד מוכר לנו, ולא כל כך מתויירת ומשופעת בחומר, לפחות בארץ.

היה לנו זמן קצר יחסית בסקוטלנד, ואתה עשית לנו טיול ממוקד, מקיף, מגוון ומהנה, באופן שאני בטוחה שלמרות נסיוננו בתכנון טיולים, לא היינו מצליחים לעשות לבד.

המקומות היו נכונים, המינון היה מדוייק, הספר היה קל וברור להבנה, ומאד מפורט. השימוש במיקודים הקל עלינו מאד את הניווט והנהיגה, ואין לי ספק שהגענו למקומות שלא היינו מגיעים אליהם אלמלא השתמשנו בשירותיך הטובים.

מסלול מותאם אישית מייצר חווית טיול אחרת ומשופרת , אנחנו מודים לך מאד ונמליץ לחברינו על השירות שלך.

שלך,

מיכל ודניאל אבני

שוהם

אפריל 2014

לאהד פז שלום רב

המון תודות על תכנון מסלול באנגליה אשר כלל את הנושאים המעניינים אותי כשמאית של כבישים ורכבות. וכשמאית חקלאית.

היה מאלף לנסוע בכבישים הבין עירוניים ולקלוט שבעצם אין אף רמזור, לראות גשרים מעיינים ולבקר במפעל לייצור גבינות ומערת נטיפים מדהימה.

הארגון, היעילות שבתכנון, העצות הנכונות והיעילות גרמו לטיול /מסע להיות לא רק מעניין אלא גם מנצל כל דקה יקרה שמטבע הדברים אין לה תחליף.

תודה וכל טוב,

אביטל.

מכתב תודה לאוהד פז

אני מבקש להודות ולציין על  טיפולו המקצועי , האיכותי והאכפתי של אוהד פז.

פניתי לאוהד לאחר שהחלטתי לטוס למספר ימים עם אשתי לסקוטלנד בפסח האחרון.

סקוטלנד היא ארץ מקסימה ומגוונת. נופיה מדברים בעד עצמם!

במסגרת שיטוטי באינטרנט נתקלתי באתר של אוהד ויצרתי קשר ,לאחר תאום ציפיות אוהד תכנן לנו את הטיול ,

קיבלנו תוכנית טיול מעולה , מסודרת , ברורה ומאורגנת תוך כדי ניצול מקסימלי של זמן הטיול.

כולל דגשים והסברים רבים על מה שהולכים לפגוש בדרך , זמן נהיגה , עלות , והכי חשוב בחלק זה של העולם מיקוד לגי. פי. אס.
המלצות על מקומות בילוי , מסעדות , ברים , מוזאונים ועוד.

יש לציין את רמת המקצועיות של אוהד  והידע הבלתי נלאה שלו.

נהנו מאוד והרבה בזכות התכנון המעולה,!

אנו בטוחים כי בפעם הבאה שנרצה לצאת לטיול בבריטניה , נפנה לאוהד ונבקש את עצתו כמו כן נמליץ בחום רב על תכנון הטיולים דרכו..

בברכה

עדי ויורם שבתאי

אהד היקר,                                                                       אפריל 2014

בפסח האחרון,נסעתי עם ילדי לטיול של 8 ימים בלונדון.
במהלך חיפוש מידע על לונדון, כדי לנסות לתכנן טיול לבד,נחשפתי לאתרך והחלטתי לפנות אלייך.
היה לי ברור, לאחר שיחת ההכרות, שאני נעזרת בך בתכנון הטיול – החלטה נכונה ביותר!!

בזכות מתווה הטיול שהכנת עבורנו,שכלל את כל המידע עד הפרט הקטן ביותר,בתכנון ימי מסלול מדויקים ביותר אשר מיצו את לונדון.
זכינו לטיול נפלא,קסום ולחוות חוויות מיוחדות ורגעים קסומים!

יחסך החם,האכפתי הדואג שליווה אותנו לאורך כל הדרך,כולל בטיול עצמו, ראוי להערכה ענקית.
בייחוד ריגשה אותי השיחה בערב לפני הנסיעה שבה לא שקטת עד שידעת שאני נוסעת בתחושה של ביטחון.

חשוב לי שתדע שאמליץ בחום רב להיעזר בשירותייך המקצועיים.
ניתנה לי הזכות להכיר אותך כאדם.

תודה ענקית
משפחת אלקובי

אהד היקר,

חזרנו מהטיול לווילס ולקוטסוולד – והגיע הזמן להודות לך על תכנון מושקע של הטיול, על כך שכל יום ידענו שרק צריך לפתוח את התוכנית לאותו יום, וללכת בעקבותיך....

תודה נוספת על העזרה במציאת מקומות הלינה – בדיוק לפי טעמינו.

תודה על הסבלנות והנכונות לשנות את המסלול לפי בקשותינו, וחבל שלא הספקנו לראות הכל...

מצורפת תמונה מהסכר העתיק ב Vyrnwy

שלום ושולה אוטיקר

עין יהב

פברואר 2014

לכל מאן דבעי,                                                                                          15.2.2014

הנדון: מכתב המלצה - אהד פז

תכנון מסלולי טיול לאנגליה, סקוטלנד וויילס

זה עתה חזרנו מטיול בן שבוע בלונדון. מאחר וכבר היינו בלונדון מספר פעמים ההרגשה שלנו היתה שמה כבר יש עוד לראות, ראינו הכל ולכן חשבנו לצאת מלונדון לכיוון וויילס וסקוטלנד.

במהלך חיפוש חומר באינטרנט  על אנגליה וסקוטלנד באתר של אהד פז. שאלנו אותו מספר שאלות וקיבלנו תשובה שבעונה בה אנו מתכננים לנסוע לא כדאי לצאת מלונדון. בדיעבד, זו היתה עצה שלא תסולא בפז (אהד פז) מאחר וכשהיינו בלונדון איזור וולס הוצף לחלוטין ולא היה אפשר לנסוע שם בכלל.

לאור עצה זו, החלטנו להיעזר בידע של אהד לתכנון הטיול בלונדון עצמה.

אהד הכין לנו תכנית טיול מפורטת הכוללת פעילויות, לוחות זמנים, מפות עם מסלולים והסברים.

התכנית הותאמה לקצב שלנו ולמה שמעניין אותנו ושולבה במה שתכננו מראש, ואיפשרה שינויים.

בדיעבד, משחזרנו היתה חופשה מעולה, היה כיף, מעניין וגם מנוחה כאשר התכנית של אהד תרמה לכך רבות הן מבחינת חיסכון בהכנת הטיול, הן מבחינת נוחות וביטחון בכך שידענו מראש לאן אנחנו הולכים ובאילו לוחות זמנים ובאילו אמצעי תחבורה והן בכך שביקרנו במקומות שלא היינו מודעים להם קודם.

אנו ממליצים בהחלט להיעזר בשירותיו של אהד פז לתכנון טיולכם באנגליה, לונדון, סקוטלנד.

דורון ושרית.

תמונות של Shakespeare's Globe ו Golden Hind בגדה הדרומית.

בית   מקומות   לינה   מידע   תכנון   חוויות מטיילים   גלריה   אודותיי   צרו קשר

UK Travel Plan - Travel like you never planned before
לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט