Uk Travel Plan      תיק טיול מקצועי בהתאמה אישית לאנגליה, סקוטלנד, אירלנד וויילס
                                           אהד פז 052-874-1165       ohad@uktravelplan.com

לפי דרישה ניתן לקבל כממליצים את מספרי הטלפון של חלק מכותבי חוויות המטיילים.

ספטמבר 2013

תודה לאהד,                                                                                                                                                                                30.9.13

בתחילת אוגוסט האחרון,  לקראת טיול באנגליה ותוך כדי חיפוש אינטרנטי אחר מקומות ומסלולים מומלצים, מצאתי את עצמי, למזלי, לשמחתי

ולגמרי במקרה, משוטט באתר UKTRAVELPLAN.

שם באתר, מעבר למידע הסטנדרטי הניתן בכל אתר (כולל מכתבי המלצה שלעולם אינך יודע אם הם אמיתיים או מפוברקים) וכשאני מצויד

בחשדנות ובחוסר אמון, מצאתי אדם יוצא דופן, את אהד פז.

אהד נתגלה כאדם מקצועי, משקיען, יסודי, אמפאטי כלפי המתלבט, בעל אישיות מלבבת, ישר דרך ומה לא. אני לא מכיר רבים כאלה.

אהד בנה עבורנו, לאחר בירור צרכינו והעדפותינו (יצאנו 6 אנשים לטיול), מסלול טיול נפלא ובהמשך, משהתעורר בכך הצורך, מסלול חלופי.

אהד ספק לנו מתווה מדויק של המקומות המומלצים לתיור, זמני הנסיעה המשוערים, נקודות ציון ג'י-פי-אסיות מדויקות והפניות לאתרי אינטרנט

רלבנטיים, כמו גם בדיקה של בתי המלון והפנסיונים שבחרנו.

אהד צייד אותנו בתיאור המסלול על גבי התשתית של Google earth  ושל  Google street view.

אהד היה פתוח לשאלות כמעט בכל שעות היממה ולא נח ולא שקט טרם שווידא שאני מבין היטב את הוראותיו ואת המלצותיו.

אהד לא שכח לצייד אותנו בברכת נסיעה טובה ומוצלחת טרם יציאתנו לאנגליה ולא שכח להשאיר לנו, לקראת חזרתנו, ברכת "ברוכים השבים"

בתיבת הדואר האלקטרוני. נו, אלא מה?

לנו לא נותר אלא להזמין כרטיסי טיסה ולצאת לדרך.

הטיול (קיימברידג', אזור Cotswold, Bath ולאחר מכן מחוזות Cornwall  ו – Devon  שבדרום מערב אנגליה) היה מקסים ועמוס חוויות.

זה היה טיול מוצלח לששה אנשים + אישיות אחת שהשגיחה עלינו מרחוק.

תודה לך אהד.

חנה ומשה פודר מחיפה.

נ"ב

מה יהיה בטיולים הבאים לספרד, אוסטרליה או ארגנטינה?

אוגוסט 2013

אוהד שלום

שבנו לארץ אחרי שבועיים וחצי של טיול באנגליה וסקוטלנד.

הטיול היה נהדר. הטיול המשפחתי המוצלח ביותר שעשינו עד היום.

אתרים שהמלצת עליהם היו מצוינים והמשפחה כולה נהנתה מאד.

ההכנות המוקדמות שעשינו ביחד (ואני יודע שהצקנו לך לא מעט עם שינויים ושינויים חוזרים) הצדיקו את עצמם, והמסלול תיקתק כמו שעון שוויצרי.

זו פעם ראשונה שאנחנו עושים טיול עם ספר דרך ברמת פירוט שכזו, ואין ספק שהתוצאה היא ברמה אחרת, ותרמה משמעותית להצלחה הכללית.

אנחנו ללא ספק נעשה זאת שוב וכבר המלצנו לחברים ומכרים על שירותיך.

הרבה הצלחה בהמשך הדרך

משפחת פדר, נטלי הראל והילדים

אוגוסט 2013

משפחת פדר לפני חווית השיט האולטימטיבית לצפייה בחיות הבר במפרץ Moray בסקוטלנד.

אהד תודה רבה על הטיול המושלם שהיה.

בחירת האתרים ההיסטורים היתה בדיוק כפי שביקשנו ואיך שדמיינו את המסלול הזה.

לוחות הזמנים והנקודות ציון לכל מקום הקלו נפלאות על המסע שלנו.

בזכות התכנון שלך זכינו לראות את רוב יופיה המדהים של סקוטלנד בזמן המוקצב עם הסכום המוקצב.

טעמנו מסקוטלנד גם במנהגים גם במוסיקה וגם באוכל  ולולא התכנון שלך, זה היה לוקח לנו הרבה יותר זמן ואולי אפילו

לא היינו מצליחים לראות את כל מה שראינו. וזה היה יכול להיות פספוס אדיר.

תודה רבה,
אלינה ומיכאל רובין.

אוהד היי

באוגוסט 2013 טיילנו בסקוטלנד לפי התכנון טיול שלך.

אנחנו משפחה בת 5 נפשות -הורים ו 3 ילדים מעל גיל 16

היכרנו חבל ארץ מדהים ,מקום שמאוד כיף לטייל בו ונופים עוצרי נשימה.

תכנון הטיול שלך היה טוב מאוד,מדוייק וחישוב זמנים מעשיים.

רציתי לציין את אדיבותך ועמידה בלוח זמנים.

ארוין.

יולי 2013

היי אוהד,

רציתי להודות לך על הטיול המקסים שארגנת עבורנו.

השירות שקיבלנו היה מעל ומעבר, החל מבירור הצרכים, דרך ההצעות הרבות והמגוונות, הסבלנות והנכונות למצוא את התכנון המתאים במיוחד

עבורנו, כל המאמצים הוכיחו את עצמם.

התכנון היה תפור למידותינו בצורה מדוייקת!

הירידה לפרטים (שהייתה נראית מוגזמת כשקיבלנו את התכנית) הוכיחה את עצמה לאורך כל הדרך:

זמני הנסיעה המשוערים, תאור מדוייק של כל מסלול ודרכי הגעה ואגב, גם מחירי הנסיעה המשוערים שהצגת לכל קטע סייעו לנו בחישוב

התדלוק הצפוי בכדי להחזיר את הרכב השכור ללא דלק כפי שנקבע לנו בעסקת ההשכרה...

אמליץ בחום לכל מכריי להיעזר בשירותיך לתכנון טיול בסקוטלנד.

תודה!

אביגיל וכל משפחת בן עמי

תמונה על רקע תחנת המים והמאפיה שהמלצת ב Blair Atholl Watermill

אהד שלום,

השירות היה מצוין.

החומר ששלחת ברור ומדויק ומאפשר בחירה בין אופציות רבות.

תודה על עזרתך.

טל תפוחי.

יוני 2013

ב"ה                                                                                  אב תשע"ג     7/2013

אוהד
שלום רב!

רצינו להודות לך על הסיוע בהכנת הטיול לסקוטלנד באופן מקצועי ומסור.

הכנת המסלול סייעה בידינו למצות את ימי הטיול באופן הנינוח והמהנה ביותר. (כולל שילוב העבודה)

ההנאה התחילה בהכנת הטיול המשותפת, בתיק הטיול שהתאמת עבורנו.

הופתענו מנכונותך לסייע בעדכונים ובשינויים של הרגע האחרון, בכל עת ושעה ביממה.

תמיד בחיוך מקצועיות ורצון טוב , אולי השפעה של הסקוטים החביבים!

הטיול היה מעולה ולך חלק גדול בכך.

סקוטלנד מדהימה
והסקוטים חביבים!

תודה רבה
ונשמח להשתמע בקרוב

דינה בן דור

דינה בעליה ל Cairngorm Mountain, סקוטלנד.

נקודת תצפית בין Fort William לעמק Glencoe בסקוטלנד.

אהד שלום,

נדמה שחלפו חודשים מאז חזרנו , שני ואנוכי מלונדון המדהימה...

נחתנו בהיתרו כמתוכנן ומשם למלון לשנת לילה. בבוקר שלמחרת מצאנו דרכנו לרכבת התחתית מצודות בידע מוקדם ומעודכן שקיבלנו
ממך. קנינו אויסטר ונכנסנו למתחם הרכבת. מצאנו את דרכנו לתחנות השונות לפי המפה שקיבלנו ועקבנו אחר שמות התחנות שהופיעו בתכנון.

הטיול שהכנת עבורנו. התכנון היה מדויק , מה שאפשר לנו להינות מהאתרים בהם ביקרנו ללא דאגה בעניין התמצאות במרחב וברכבות.

ביקרנו ברוב המקומות המתוכננים אך היו גם כאלה שלא הגענו אליהם מפאת אפיסת כוחות. הטיול היה מלא וגדוש במקומות שביקשנו לראות אבל
עד מהרה הבנו שאין לנו מספיק זמן ולא מספיק כוחות...

אנו מודות לך מקרב לב על ההתגייסות לתכנון הטיול בדקה ה-90 , על הסבלנות ואורך הרוח , על העזרה בהזמנת כרטיסים מהארץ ובעיקר - על

שיתוף הידע הרב שלך בתכנון הטיול. נשארנו עם טעם של עוד...

בברכת יישר כוח, ליאורה ושני כהן.

מאי 2013

אוהד שלום,

אנו מבקשים להודות לך מקרב לב על כל סיוע אותו נתת לנו בהכנת מסלול הטיול לאנגליה וווילס.

רצינו לציין ראשית את הרצון הטוב שהפגנת לאורך התהליך כולו, את ההקשבה לצרכים שלנו והפתיחות

שהייתה לך לשינויים הרבים אשר בצענו לאורך הדרך.

רצינו לומר כי הטיול היה פשוט מוצלח ומבחינתנו זה רק רמז לבאות.

אז על ההקשבה, מהירות התגובה, הרעיונות הייחודיים, הידע העצום, שעות הלילה המאוחרות.

על הכל.....תודה.

משפחת אייזנברג ,דגניה ב'.