Uk Travel Plan      תיק טיול מקצועי בהתאמה אישית לאנגליה, סקוטלנד, אירלנד וויילס
                                           אהד פז 052-874-1165       ohad@uktravelplan.com

לפי דרישה ניתן לקבל כממליצים את מספרי הטלפון של חלק מכותבי חוויות המטיילים.

ספטמבר - אוקטובר 2016

אוהד היקר.

שהחלטנו לצאת לטיול משפחתי לבריטניה והצבנו לנו מטרה שגם הטיול הזה צריך להיות ה- טיול, כמו כל טיול אליו אנו יוצאים המשפחה.

החלטנו להתחיל את המסע בסקוטלנד ולאט לאט לרדת לאנגליה ועד שנגיע ליעד הסופי –לונדון!

התחלנו לבד לאסוף מידע על סקוטלנד והבנו מאוד מהר שאת סקוטלנד צריך להכיר בשביל להגיע למקומות המרתקים, המיוחדים והחשובים.

במהלך החיפושים כשלא הצלחנו לעשות את לבד הגענו אליך ובזכותך המסע שלנו (חודש ימים), היה מושלם:

1. יצאנו מצוידים בערכת מסע לטיול שהכנת לנו לאחר הכנות מוקדמות שלך ושלנו יחד.
  2. לכל יום הדגשת מחשבה.
  3. הערכה הייתה עם הנחיות ברורות מרגע שנחתנו באדינבורו ועד שהגענו ללונדון.
  4. סימנת לנו בטבלה מסודרת בדיוק את המיקום ע"פ GPS כך שלא היה צורך במפות שרכשנו כי הכול היה מדויק וללא היה צורך לבזבז זמן בחיפושים .
  5. הגענו מנקודה לנקודה בדיוק על פי המתוכנן.
  6. המלונות שהמלצת היו מעולים.
  7. האיים שביקרנו בהם היו מדהימים כאילו ועכשיו אלוהים ברא את העולם, פשוט כמו סיפורי ימי בראשית.
  8. הטירות, האטרקציות היו חוויה בלתי נשכחת וחווינו הכול מהכול בזכותך.

הצלחת להגשים לנו את המטרה ובהחלט היה לנו טיול מושלם בזכותך.

אנו מודים לך מכל הלב על כך ובכלל מודים לך על הסובלנות, ההתמדה, האדיבות והזמינות בכל רגע במהלך התכנון לטיול ולא פחות חשוב ואולי הכי חשוב,

על שהיית זמין לנו טלפונית לכל שאלה.

אנו ממליצים לכל מי שמחליט לצאת לטיול בבריטניה לקחת את שירותיך, אתה מכיר את המדינה מהקצה אל הקצה, מכיר כל מקום ופינה,

אתה יודע בדיוק אך להתאים לכל משפחה את הטיול המשולם עבורה, ערכת המסע שלך מדהימה ולרגע לא היינו מסתדרים בלעדיה.

אז תודה לך אוהד היקר ומבטיחים שעוד נשתמע.

משפחת גריסרו- אזי לימור גל ושי.

אהד היקר !

תכננת לנו טיול למופת!

הקשבת לכל השיגעונות שלנו וכל השינויים שביקשנו בסבלנות אינסופית... ובסופו של דבר יצא טיול שמותאם לנו בול !!

יותם (בעלי) גם ביקש מאוד להודות לך. הגענו למקומות מקסימים. התגבשנו כמשפחה, היו המון צחוקים.

האנגלים והסקוטים אנשים אדיבים ונעימים. והמבטא מדהים !

היה כיף אדיר !

תודה מכולנו:

זהר, יותם, מיקה, מעין וגלי

היי אוהד,

זמן רב של נסיונות לבנות באופן עצמאי מסלול טיול בן 8 ימים בלונדון הגעתי אליך באמצעות אתר האינטרנט שלך.

רציתי להודות לך בשמי ובשם בני משפחתי על תכנון טיול מדוייק ומהנה.

המסלול שתיכננת שילב בצורה מושכלת וחכמה בין תרבות, בידור, קניות ושלל אטרקציות וכך כל אחד מחברי הקבוצה גדולים וקטנים קיבלו את מבוקשם בכל יום ויום.

ההכוונות שלך היו מדוייקות ברמת המטרים והדקות אשר יש להקדיש לכל אטרקציה והתוכנית הייתה ברורה מאוד לקריאה והתמצאות.

אז שוב תודה על התכנון, על הליווי הצמוד ועל המשוב אף אחרי הטיול.

משפחת נגר
משפחת חזי
משפחת עמית

אוהד היקר,

רצינו להודות לך על תכנון טיול מקצועי לסקוטלנד. חזרנו לפני כשבועיים מהטיול שהיה מוצלח ביותר.

אני ממליצה לכל מי שמתכנן חופשה באנגליה להעזר בשירותי אוהד! הוא מקצועי מאוד מכיר את המקומות היטב החומר ששלח לנו היה עדכני ומובן מאוד

עם הסברים החל מרמת המיקום המדויק מחירים מסלולים ועד המלצות על מסעדות ובתי מלון.

אוהד סבלני וקשוב מאוד הסבריו היו מועילים ביותר. לכל שאלה ובעיה היה לו פיתרון והיה גמיש בשינוי מסלול שביקשנו ברגע האחרון.

לוח הזמנים שתכנן לנו היה נכון ומדויק להפליא! את הטיול התחלנו כבר בשלב התכנון עם שאלות מפורטות ושליחת קישורים לאטרקציות השונות

שבעזרתם בנה לנו טיול מותאם אישית.

בפעם הבאה שנתכנן טיול לאנגליה אין לי ספק שאעזר בו שנית.

תודה רבה.

משפחת מזרחי ראשון לציון.

מטיילים יקרים !

הגענו לאוהד דרך לינק באינטרנט כאשר חיפשנו מקורות לתכנון טיול באירלנד.

כבר בשיחה ראשונית הבנתי שמדובר בשרות מקיף ורציני!

לאחר מכן קיבלנו מאוהד מספר אימיילים על מנת להבין טוב יותר מה הציפיות שלנו מהטיול ומה מעניין אותנו. לאחר מכן ערך אוהד את תיק הטיול שלנו ושלח אלינו.

הייתי בטוחה שנקבל מספר עמודים עם המלצות לאתרים שונים ומסלולי טיול.

במקום זה, קיבלנו "סיפרון"  שמפרט כל יום ויום בטיול ברמה שעתית!

כמות מידע שאנחנו לא בטוחים שאפילו מקומי היה יכול לתת לנו!

תיק הטיול כלל הוראות וזמני נסיעה, מיקום אתרים, פירוט של האטרקציות השונות באתר, עלות האטרקציות, המלצות למסעדות וברים בערב

וכמובן טיפים מעולים המונעים מאתנו לבזבז סתם כסף כתיירים.

לקחנו אתנו את ה"סיפרון" של אוהד לטיול והיה פשוט מדהים לראות כמה זמן וכסף הוא חסך לנו במידע שהעביר.

בנוסף, אוהד נתן לנו המלצות על מספר מקומות לינה בכל עיר בה עצרנו על פי יכולתנו הכלכלית, כל המקומות היו נהדרים.

השכרת הרכב שאורגנה בעזרתו הייתה בעלות נמוכה משמעותית משאר חברות ההשכרה.

בנוסף , להפתעתנו , אוהד היה זמין לשאלותינו לפני ובמהלך הטיול והפגין סבלנות נדירה למטר של טלפונים ושאלות.

לסיכום,

קצת קשה לנו להבין פתאום איך טיילנו קודם בלי "ספרון" כזה של אוהד.

ממליצים בחום!

סיגל ורמי.

30/10/16

מטיילים יקרים,

בין התאריכים 10 עד 25 לספטמבר 2016 טיילנו באירלנד. הנסיעה תוכננה ע"י אהד פז. נתנו לו קווים מנחים והוא השלים את התכנון בידע רב לרבות:

1. עצות היכן לבקר.

2. עצות באילו דרכים כדאי לנסוע.

3. תכנון משכי הנסיעה, משך השהות בכול מקום ותכנון מתאים של הימים והטיול כולו.

4. המלצות ופירוט של מסלולי נהיגה, הליכה, רכיבה ושיט.

5. מה כדאי למצות בכל אתר כולל ציון "חובה" או "לא חובה".

6. הכנת טבלה מפורטת של פרוט האתרים, הכוונה לנסיעה בכבישים, לוחות זמנים, נקודות ציון לנווט, מרחקי ומשכי הנסיעה בין האתרים.

וגם: הסברים ממצים על כל אתר.

7. מפות גוגל העולמי עם ציון המסלולים שלכם.

8. המלצות על מסעדות מובחרות.

9. המלצות ונתונים מפורטים על בתי מלון מומלצים.

10. ידע פרקטי בנושאים רבים כגון שקעי חשמל, כלי נווט GPS, אילו ביטוחי רכב להוסיף ועוד.

בקיצור, הבנתם נכון, חברה. אהבנו מאד את השרות של אהד. הבחור מלא ידע ומכין את החומר באופן מסודר להפליא. תשובותיו מהירות והוא ידידותי וחברי מאד.

וגם, אהד יתמוך בכם לאחר השלמת עבודתו בכל שאלה וברור.

אם זה לא ברור: אנו ממליצים על שרותיו של אהד בכל פה.

נסיעה נעימה

אווי ושלמה קופילוב

25-10-2016

השנה החלטתנו לטייל לאירלנד, אולם הנסיעה הייתה עבורנו הרפתקה והליכה אל הלא ידוע.

כאן נכנס לתמונה אהד, ששרטט עבורנו בתבונה ובמקצועיות את מסלול הטיול ואפשר לנו לצאת לטיול נהדר.

המסלול היה מאוזן ומחולק היטב בין קטעי הנסיעה ויעדי הסיור ואפשר לנו למצות את הזמן שהיה בידנו וליהנות מהמפגש המקסים עם אירלנד, נופיה ובמיוחד אנשיה.

משה, רוני, אופיר, גיל ורותם

משפחת שנר, קיבוץ לוחמי הגטאות

אוקטובר 2016,

אוהד שלום,

חזרנו עכשיו מטיול נפלא שבנית עבורינו בסקוטלנד, הטיול היה מדהים והתנהל לפי התוכנית, וברור שלרוב המקומות לא היינו מגיעים ללא התוכנית שבנית לנו ובטוח

שהיינו מנצלים את הזמן בצורה הרבה פחות מוצלחת ועל כך אנחנו מודים ומצטרפים לכל האחרים שכתבו לפנינו.

מספר עצות : בגלל שאין שוליים בכבישים כל סטייה לשוליים עלולה לגרום לתקר ובגלל שאנחנו מורגלים לנהוג בצד השמאלי אז בנהיגה הפוכה יש נטיה

לרדת בטעות לשוליים וצריך לשים לכך לב (גם אם יש מכוניות חונות להזהר לפגוע בהן).

בעיה נוספת היא שהאינטרנט מאוד איטי (אמרו שעובדים על קו חדש) , מצד שני הם מודעים לכך ולכן נותנים בכל מקום גלישה חינם. גם לא נורא להתנתק קצת...

בברכה דורון סט ותמר שלם

אהד שלום,

אנחנו מבקשים להודות לך על טיול נפלא לאירלנד שעשינו בספטמבר 2016.

אירלנד מקסימה, יפיפייה, עם כבישים צרים ותושבים רחבי לב וידידותיים.

המסלול שהכנת עבורנו היה פשוט מושלם. כל מה שנשאר לנו זה לקום כל בוקר ולהתחיל לנסוע וליהנות.

ההנחיות, העצות, הטיפים – הכול היה מדוייק ומועיל ברמה הגבוהה ביותר.

התיאורים המדוייקים עד לפרטים הקטנים הם שעשו את ההבדל: לאן לפנות, על מה אפשר לוותר, איפה כדאי להעביר יותר זמן – היה פשוט מועיל בצורה בלתי רגילה.

הרגשנו שאתה המדריך הפרטי שלנו ונמצא איתנו ברכב.

גם ההיענות המיידית שלך לשינויים במסלול עקב מזג אויר גשום-ומעונן-מדי-אפילו-יחסית-לאירלנד נתנה הרגשה נפלאה ועזרה לנו מאוד להמשיך ליהנות.

ולמי שקורא מילים אלו באתר של אהד: אנחנו ממליצים בפה מלא להיעזר באהד. הגדרה מדוייקת של ההעדפות והצרכים והרצונות שלכם – תזכה אתכם בתכנית טיול מקצועית

ומשובחת.

איריס סברנסקי ואייל דיאמנט.

היי אהד,

נפתח בסיכום: תיק הטיול לסקוטלנד שבנית לנו, הפך את ביקורנו במדינה לחוויה בלתי נשכחת. הוא אפשר לנו להתרכז בנופים המדהימים וליהנות

מהאטרקציות (טרקטורונים, רפטינג,אופניים) שנתפרו במיוחד עבורנו, תוך שאנו פטורים מלעסוק בתכנונן ובתכנון מסלולי הנסיעה או בחיפוש אחר מקומות בילוי.

התיק שהכנת עבורנו היה צמוד אלינו לאורך כל הטיול. הפירוט והדיוק שהשקעת בתכנון כל שעה ושעה, לרבות הסבר מפורט על המקום שאליו אנו נוסעים,

על דרכי ההגעה, על המחירים שעלינו להשקיע, על חלופות למקרה שלוחות הזמנים מתעכבים - כל אלו ועוד הפכו את הטיול שלנו למהנה יותר, לעשיר יותר,

לעוצמתי יותר ולכזה שנזכור לעוד הרבה שנים.

שיחת הטלפון המקדימה שערכנו עמך אפשרה לנו לקבל תכנון טיול שנתפר לפי מידותינו האישיות - תמהיל מושלם של נופים, ספורט אתגרי, מייצגים היסטוריים

ואתרי תיירות מבוקשים.

אנו מבקשים לציין גם את אישיותך הנלבבת. לצד הכישרון והידע המקצועי הנרחב שלך, התרשמנו גם מנועם הליכותיך ומהאינטיליגנציה הרגשית הגבוהה שלך.

אנו ממליצים בחום ובביטחון מלא, לכל מי שמבקש להינות מחוויה ייחודית ויוצאת דופן, לשכור את שירותך.

תודה על הכל!

אליחי, יאיר ומתנאל

ספטמבר 2016

שלום אהד,

בספטמבר 2016 טיילנו משך כשבועיים באירלנד לפי תכנית שהכין עבורנו אוהד. דבקנו בתוכנית ומצאנו אותה כנוחה, טובה ומועילה. מומלץ בכל לב!

משפחות טויבר וביברו.

אל: אהד פז

הנדון: מכתב הערכה

1.       סיימנו טיול של 3 זוגות במשך 8 ימים באירלנד ( 8-16.10.2016 ) שתוכנן במלואו ע"י אהד תוך התחשבות בבקשתנו.

2.      הבחירה באהד הייתה דרך האינטרנט באופן אקראי ולאחר קריאה באתר בוצע קשר דרך האינטרנט.

3.      המשך הקשר היה מוצלח ושוטף הן בהודעות SMS  והן באינטרנט באופן עקבי כולל משלוח טפסים, שאלונים ותשלום בהעברה בנקאית.

4.      כמובן שלטיול מוצלח נדרשים כמה גורמים הכנה טובה צוות לעניין וכן מזל בהיבט מזג האוויר. לשמחתי כל הגורמים גם יחד הצליחו ובגדול!

5.      שיתוף הפעולה התמיכה לאורך כל שלבי התכנון תחושת האחריות של המבוגר האחראי שדואג לכל שלב ופרט כולל הסברים ודוגמאות לשימושים ותיק טיול

לתפארת (שלא מבייש אף יחידה/מבצע צבאי מיוחד ) התקבל הרבה לפני היציאה כך שניתן היה ללמוד ממנו ואתו עם הרבה מאוד טיפים להכנה ולטיול עצמו.

6.      בשטח התאימות לתיק טיול ,הערכת לו"ז , מרחקים והמלצות שונות הייתה מלאה וחווינו ונהנינו מכל המקומות.

7.      ההכרה מוקדמת של האתרים/המקומות ,המסעדות מקומיות ,הפאבים ושאר מקומות הבילוי – חוויה מדהימה טעימה וקולעת.

8.      המלצות לבחירת מקומות לינה – הגענו למקומות קסומים, שירות, ניקיון ,פתיחות של אנשים נופים באמת חוויה.

9.      השירות שקבלנו לפני היציאה כולל תקשורת גם מחו"ל –למול מחיר הוגן ומאוד עממי לכל כיס – פשוט לסכם שאפו גדול.

10.  על כל הרשום מעלה ברצוני לומר-  תודה זאת הייתה חוויה מאלפת בזכותך אהד!

11.  אנחנו נשתמש בשירותיך בטיול הבא לסקוטלנד בעוד שנתיים – זאת הבטחה!

12.  תודה רבה בשם הקבוצה כולה!!!!!!!

ארז וייזר

נופית.

יולי - אוגוסט 2016

אהד,

היה טיול מעולה! כל המקומות החשובים לנו באמת היינו וראינו.

כל התיקונים והסטיות שעשינו במסלול היו בעיקר כי התעכבנו הרבה במקומות מסויימים על חשבון מקומות אחרים.

אני רוצה לאמר תודה על שירות מקצועי ואמין ועל זמינות מעולה ועמידה בלוח זמנים קצר מאוד.

תכנון הטיול שלך הוא הגורם העיקרי שהטיול הזה בכלל יצא לפועל.

אתה יכול ללכת לישון היום בהרגשה שעשית אבא ובת למאושרים יותר ותרמת לחוויות שיקחו איתם לכל חייהם

תודה,

משפחת פליסקין מכרמיאל.

שלום רב,

שמחים להמליץ על אהד שתכנן לנו טיול בצפון אנגליה ובסקוטלנד באוגוסט תחילת ספטמבר 2016.

הטיול היה מותאם לרצונותינו ואהבותינו ונטית ליבנו. התכנון של אהד לווה בקשר רצוף איתנו לברר מה באמת מתאים לנו.

הדו שיח עם אהד היה מאוד נעים ולבבי ומזמין ואף פעם לא הורגש חוסר סבלנות מצידו.

ראוי לציין שהידע של אהד בכל תחום שקשור למסלולים בטבע ובתוך הערים וגם המלצות על מקומות לינה ומסעדות היה מאוד מועיל במהלך הטיול.

אהד היה זמין גם שנתקלנו בבעיות במהלך הטיול ועזר לנו למצוא פתרון.

ולסיכום היה לנו טיול נפלא והרבה בזכות אהד.

בברכה שרה וניצן דגן מושב נהלל .

תודה אהד על ההכוונה הטובה, תודה על הטיפים היקרים מפז ועל התאמת הטיול לצרכים שלנו כמשפחה.

נתת לנו שירות טוב, ענית על כל שאלותינו בסבלנות והכנת לנו תכנית מסודרת ומפורטת.

נהנינו מאירלנד מאוד, מקווים לחזור אליה בקרוב.

בברכה,

ליעד וענבל.

יצאנו 16 איש ל 16 יום לסקוטלנד המדהימה, המשפחה המורחבת סבא וסבתא ושלושת האחים ומשפחותיהם.

המסע הזה שהיה מוצלח ביותר לא יכול להצליח ללא הסיוע, היעוץ והליווי של אוהד שיודע לגשר בין הצדדים ולכנס אותם למכנה משותף.

גולת הכותרת היה טיול הטרקטרונים באתר המשלב חוף ים ויער בין פיטלוכרי לאינוורנס,  דרך פארק החבלים המאתגר מאד בפארק ויקטוריה המדהים,

צפיה בדולפינים  במרחק  יריקה  במפרץ  באינוורנס, שייט וצפיה בכלבי ים ורכיבה על סוסים  באובאן הציורית והיפיפיה, טרקים קצרים באתרי הארי פוטר,

ארוחות שחיתות ביחד בוילות הענקיות באינוורנס. לינה מיוחדת נצפתה לנו באתר הקמפניג גמפליג פודס ביחד עם הטיילים המקומיים והזרים הממוקם במסלולHWW ,

והסמוך לפאב סקוטי מקומי שהדי הבירה, הריקודים לצלילי שירי עם סקוטים הבוקעים ממכונת התקליטים הישנה, לא ישכחו.

והכי הכי לא הפסקנו במשך 16 יום לאכול את הפיש אנד  ציפס הטעים  ביותר  בעולם.

משפחת  סילבסטר  וסילבר.

אהד יקר,

אחת ההחלטות הכי טובות של החופשה שלנו היתה להשתמש בשירותיך – גם בשלב ההכנות ובחירת המלונות ואישורם בעזרתך.

לאחר בחינה מדוקדקת שלך של הרצונות של כל משפחה בטיול – ובעיקר בשלב הביצוע שהקל מאד עלינו את מהלך הטיול – וזכינו לראות המון אתרים

מאד מיוחדים שללא עזרתך כנראה לא היינו זוכים לראות.

חזרנו עמוסי חוויות מכל יום שארגנת לנו בצורה מסודרת ומפורטת.

תודה רבה ממשפחות  גבאי ואברמוביץ וכמובן מכל הילדים !!

נסעו משפחה עם שני ילדים (אחד בן 9 והשני בן 17) וההורים שלי (סבתא וסבא) לטיול לאנגליה ווילס לתקופה של שבעה ימים.

במהלך חיפוש אחר חומר לנסיעה לאזורים אלו נתקלתי באתר של אוהד פז ממש במקרה.

זאת הפעם הראשונה שאנחנו נוסעים לחול עם תכנון לא שלנו ואני חייבת לציין שזאת הייתה החלטה טובה מאוד.

אוהד ארגן לנו את הטיול כך שיתאים גם לילדים קטנים , ילד גדול לנו ההורים ואפילו לסבתא ולסבא.

הטיול היה אנטנסיבי אבל בכל נקודה היה מספיק זמן להנות ממנה.

ההמלצות שלו למקומות לינה היו ממש מוצלחים והכל היה מוזמן מראש דרך האתר של בוקינג.

מרכז אנגליה ווילס מקומות מקסימים לטייל בהם עם אטרקציות מרובות המשלבות בין נופים מדהימים למוזיאונים גדולים ומושקעים ואוכלוסיה מקומית נחמדה ורגועה.

אנחנו בהחלט גם בפעם הבאה נתכנן את הנסיעה שלנו דרכו

חיה רז.

אהד היקר!

זו הפעם הראשונה שהפקדנו תכנון טיול בידי מישהו אחר וזכינו בחוויה מושלמת שהוכנה במיוחד עבורנו – טיול קרוואן ברחבי סקוטלנד וטיול ברחבי לונדון

עם שתי בנות קטנות ונהנינו מכל רגע.

הרווחנו את כל פינות החן הנסתרות בזכותך, הגענו למקומות מדהימים, נופים חלומיים, אטרקציות שאנחנו אוהבים, טיולים בהרים, טיולים בערים, מסעדות,

בתי קפה, מקומות לינה... הכל היה פרוש לפנינו בתיק הטיולים שפשוט "נתפר" בשבילנו!

תודה רבה על הטיול המדהים!!! ממליצים עליך בפה מלא!

שניר, הילה, אגם ועדן.

אנחנו משפחה של שלושה (הורים וילד בן שמונה) ובקיץ האחרון טיילנו במשך עשרה ימים באירלנד.

את ההכנה לטיול עשינו עם אהד ואנחנו שמחים להמליץ על העבודה אתו.

אהד מקצועי מאד ומכיר את אירלנד היטב, והמסלול שהוא תכנן עבורנו כלל רבים מהאתרים המומלצים שעליהם קראנו. הוא שיבץ במסלול אטקרציות מסוגים שונים,

כך שכל אחד מבני המשפחה מצא משהו שמתאים לתחומי העניין שלו.

אוהד היה זמין מאד בכל פרק הזמן שלפני הטיול, וחזר אלינו בתוך זמן קצר עם תשובות לשאלות שהצגנו.

הוא גם הזמין אותנו להיות אתו בקשר תוך כדי הטיול,  אם יהיה צורך, ולמרות שלא היה צורך כזה, זה היה נעים לדעת שהאפשרות קיימת.

מקצועי כפי שהוא - הוא גם ערך אתנו שיחה לאחר הטיול, כדי להבין מה עובד טוב יותר ומה פחות, ולקבל את הרשמים וההמלצות שלנו לטובת המטיילים הבאים.

תודה רבה אהד!

היי אוהד,

חזרנו מאירלנד ביום ד' ה - 31/1/8 כמתוכנן.

הטיול היה נפלא, מזג האוויר היה אתנו ובאם ירד גשם זה קרה בשני לילות ולא הפריע למנוחתנו.

תכנון המסלול היה מעולה ולמעט המזקקה במידלטון לשם לא הגענו כיוון שהלו"ז בפועל לא אפשר להגיע ,היינו בכל המקומות. כמובן שסיירנו במזקקה בדבלין מאוחר יותר

כך שלא הפסדנו מאומה.

אין מילים בפינו למראות הנוף והאתרים באירלנד, הם ייחודיים ונהדרים פשוט!

האמן לי ניצלנו כל רגע והגענו לכל יעד בהתאם להנחיות שלך מבלי לבזבז זמן בחיפושים ובאירלנד לא קשה לטעות!

הרבה תודות על התכנון הטוב.

יישר כח!!

עודד לבנה ומשפחתו

איריס ורונן לוי טיול לאירלנד 23-30 לאוגוסט 2016 זוג עם ילדה בת 12.

ראשית עלי לציין כי טילתי עם משפחתי בעבר והחוויה של כאב הראש בחפוש האין סופי באינטרנט גרמה לי לחפש אירגון טיול לאירלנד כך הגעתי לאוהד.

תהליך ההתקשרות עם אוהד היה כ 4 חודשים לפני הטיול מהשיחה הראשונה הבנתי שאני בידיים מקצועיות  מתן הסבר מפורט כולל עלויות והסבר ברור על התהליך.

בשאלון היו כל הפרטים הנדרשים ע"מ שאוהד יבין את מטרות הטיול.

לאחר סיכום ההתקשרות קיבלנו במייל את כל האטרקציות שחיפשנו כולל כל ההסברים עליות וכו.

בתיק הראשוני היום כל הפרטים כולל אפשרויות לינה בכל מקום כולל מחירים כך שהזמנות מאוד פשוטות ומהירות.

הטיול הפך להיות "חסר דאגות " קל פשוט וברור. מקבלים תיק טיול שלם מפורט ברור כולל כל האתרים נקודות גי.פי.אס  הסבר על כל מקום מה צפוי בכל אתר

מחירים זמנים דרכים הכולללל.

מה שנותר זה רק להינות!!!!  וכמובן אם היו לנו ימים עמוסים או מקומות שרצינו יותר זמן אז דילגנו על  אתר מסוים ועברנו לאחר.

אני חיב לציין כי התוכנית הייתה מושלמת כל הזמנים ,דרכי ההגעה היו מדויקים להפליא!

כמו כן אוהד היה זמין לשאלות בווצאפ  והיה ברור לנו כי חשוב לו שנהנה.

לסיכום תומרת תשלום הגיוני וסביר חסכתי כסף ,זמן ,דלק ,עצבים ,ובעיקר שעות מבוזבזות מול המחשב בחיפוש מיותר.

מקצוען אמיתי.

אשמח להמליץ לכל דורש

אוהד,

לפני כשנה חשבנו, ביחד עם משפחה נוספת עמה אנו מטיילים –  "לאן נסע הפעם?", לא רצינו רחוק מידי,

לא רצינו תיירותי מידי, לא רצינו אירופה הקלאסית, ואז, פתאום, תוך כדי שיחת מרפסת עלה לנו רעיון בראש "אנגליה".

כולם אמרו "נשמע ממש מעניין, אבל רגע אין לנו שום מושג מה עושים באנגליה, חוץ מלונדון...".

ואז, מצאנו (במזל גדול), אותך. דרך האינטרנט. כבר מהאתר שלך היה משהוא שהרגיש שאתה האיש הנכון.

אנחנו שתי משפחות, 4 מבוגרים ו 5 ילדים (גילאי 5-9), הרבה בקשות, רצונות וצרכים.

אחרי כמה שיחות, הבנו כמה התחושה לגביך נכונה, ואת החותמת הסופית קיבלנו אחרי שחזרנו.

הקשבה - למה שאנחנו רוצים, התאמה ותכנון – למה שאנחנו צרכים ומצפים, הכוונה – לכל מה שאנחנו לא מכירים.

מקצוען אמיתי עם ידע והכרות עצומה (שאנו נחשפנו רק לחלק קטן ממנה), תיק טיול מעולה, מדויק ומגוון,

שתמיד כלל עוד "עוד אופציה" במקרה שיישאר לכם עוד זמן פנוי...", תמיד זמין – מה שמשאיר חווית שירות נהדרת,

וסוגר כל פינה אפשרית (בניגוד לרבים אחרים) כדי שהחוויה שלנו תהיה אופטימלית וללא הפתעות מיותרות.

נהננו מאוד מאוד הקיץ והרבה בזכותך הפכנו ל England fans. נחזור בקרוב !

המון תודה,

משפחת סלומון

רמת השרון

אוהד הוא מתכנן טיולים מסוג אחר.

הקשר אתו ברשת, דרך שאלון ציפיות מהטיול ,מתגלה כיעיל להפליא. אוהד מתכנן טיול המותאם בדיוק לצפיותך, באופן מפורט , יסודי ובהיר .

מאוד בולט שהטיול תוכנן בדיוק עפ"י צרכיך. אין כאן שבלונה סטנדרטית אלא טיול שלך, תוך כדי דאגה לכל פרט.

היסודיות מאופיינת גם ע"י תחקיר (לא חייבים) שנעשה בדיעבד, וניכר שהמטיילים נהנים מלקחי הטיול של קודמיהם.

מאוד ממולץ. הטוב במתכנני הטיולים שנתקלנו בהם.

אוהד שלום

ברצוננו להודות לך על מסלול הטיול שתכננת עבורנו בהתאם להגדרות שנתנו לך מראש.

מתווה המסלול התאים לנו מאוד.

חשוב לציין כי נכון היה מצידך ליצור מסלול עמוס באטרקציות מהן ידענו לברור את העדפותינו כך שיתאימו לאילוצי מזג אוויר ולוחות זמנים.

נציין כי גם האופן בו כתבת את תיק הטיול,כאשר כל יום מופיע בעמוד נפרד(בפורמט לו"ז) הקל משמעותית את השימוש במידע וללא ספק עולה על כל מדריך

טיולים שניתן לרכוש בחנויות.

נשמח להמליץ בפני לקוחות פוטנציאלים.

משפחת מרגלית

שלום אהד   אוגוסט 2016.

חזרנו מסקוטלנד עם טעם של עוד! אנו מבקשים להודות  לך על הסיוע הרב בתכנון מתווה הטיול בכלל ועל ההמלצות על מסלולי הטיולים היומיים המפורטים מאוד.

השירות שאותו זכינו לקבל היה מקצועי מאוד, איכותי, ונעים – הקפדת למלא בתשומת לב מרבית את כל מה שביקשנו לשלב בטיול. העצות שנתת בכתב

ובעל פה שהתייחסו לפרטים הקטנים - הטיבו לנו את השהות והשביחו אותה לחוויה בלתי נשכחת עבור כל אחד מאתנו.

אנו  חייבים שוב  לציין את השרות המקצועי שהענקת לנו באופן ראוי לשבח.

אנו ממליצים  עליך בחום  לכל מי שנוסע לבריטניה או אירלנד  וזקוק לליווי מקצועי ואמין בתכנון טיול.

יישר כח!!! ובהערכה רבה ,
משפחות
ויסבוים אפרים וורדית - פתח תקווה
ליכטרמן יצחק ואריאלה - שוהם
ויס ישעיהו ונאוה - פתח תקווה
הרטוב מוטי ובלהה - רעננה
לוינסון לי ואסתר - רעננה

אוהד,

ברצוננו להודות על השירות הנהדר והדקדקני שקיבלנו בתכנון הטיול לסקוטלנד.

אנחנו שתי משפחות המרבות לטייל יחד בארץ ובחו"ל. למרות מגוון הגילאים, קיבלנו תוכנית טיול בה כל אחד מצא את הפעילויות המתאימות לו.

התכנון היה מדוקדק ומדויק, והרגשנו כאילו מלווה אותנו מדריך צמוד לכל אורך הטיול.

תודה על השירות,

משפחת ארשל.

אהד היקר

אנו מצטרפים בשמחה ובכוונה מלאה לקבוצת הממליצים.

בזכות ספר הטיול שלך הרגשנו שיש לנו "טיול משלנו", תפור על פי מידותינו וטעמינו האישי.

המידע היה מדויק בכל קנה מידה, ההקשבה והשרות שלך היו ברמה הגבוהה ביותר. פעם אחר פעם במהלך הטיול חייכנו בשמחה כשהגענו ב״שטח״,

לנקודות שציינת בתכנון, באופן כה יפה, תואם ומדוייק.

אין לנו ספק שכל טיול אשר יהיה "באזור האחריות" שלך – יתוכנן אך ורק על ידך.

מקווים להתקשר בקרוב...,

אודי ואורנת

לאוהד

רצינו להודות לך על תכנון מוצלח של הטיול שלנו לאירלנד.

היית קשוב לצרכים שלנו ובנית לנו מסלול מעניין. מהר מאוד הבנו שאם ציינת- אטרקציה חובה, בהחלט כדאי ללכת אליה.

נהננו מכל רגע.

תודה,

דורית וברוך

רמת-השרון

הטיול שלנו באנגליה...

בזכות התכנון המקדים עם אוהד הייתי אומר כי הטיול היה מתוקתק, מוקפד ומדוייק.

נגע בכל בן משפחה והעניק תשומת לב מקסימאלית למסלול המרהיב ופחות לניחושים ועיון בספרות תיור.

יצאנו ל 11 יום מצפון מערב אנגליה ועד לונדון.

התחקיר ההתחלתי של אוהד ומגוון הבחירות נתנו לנו את האפשרות לייצר מסלול מותאם אישית ומאוד אטרקטיבי.

בוקר עד ערב מנקודת ציון אחת לשנייה ומאטרקציה לילד ואטרקציה לבנות.

במהלך התכנון התקשורת מצויינת הפידבק מהיר.

זה טיול עם אפס בזבוז זמן על התלבטויות ואתרים סגורים.

הכל זמין ומוזמן מראש.

ממליץ בחום.

שמואל מאיס

שלום לך אוהד.

בשמחה ובתודה גדולה אני רושמת לך המלצה לכל מי שמעוניין להשתמש בשירותיך:

מי שמעוניין לנסוע לסקוטלנד ו / או אירלנד מוזמן להתקשר לאדם יקר בשם אוהד פז. כשמו כן הוא. אדם שמכיר כל אבן במדינות האלו ונותן הדרכה מעולה לטיול מאד

מאורגן ומאד מסודר. קיבלנו ממנו תיק טיול שכולל הכל: מקום השכרת רכב, טיולים, לינות, מסעדות, אתרי תיירות וכל מה שנדמה לכם שיכול לעשות את הטיול טוב יותר.

תודה רבה מאד לך אוהד היקר. בזכותך נהנינו מאד מאד בטיול שלנו בסקוטלנד.

בננו ממשיך את הטיול באירלנד ואני מניחה שיחזור עם חוויות דומות.

כל טוב ובהצלחה לכולם בטיולים נפלאים.

תודה גדולה לך על הכל.

אורה ואריק, אופיר ורועי.

אוהד היקר,

ברצוננו להודות לך על תוכנית הטיול המקסימה לסקוטלנד שבנית עבורנו זוג פלוס בן זקונים סקרן.

התפעלנו מהידע הנרחב שלך והיכולת שלך לתפור טיול בדיוק לפי צרכינו.

כשקיבלנו את תיק הטיול המאורגן עד לפרט האחרון ידענו שזה הולך להיות מסע קסום ומיוחד. ואכן זכינו לחוות את סקוטלנד מנקודות מבט מגוונות מעניינות מעשירות.

סקוטלנד כבשה אותנו בסערה תרתי משמע...ההמלצות שלך לגבי האתרים ומקומות הלינה היו מצוינות והצלחנו לעמוד ב- 99 אחוזים מהתכנון שלך,

גם אם בדרך היו לנו מספר הפתעות.

תודה על הזמינות והמענה הסבלני לכל שאלה ובעיה.

אנו בטוחים שנעזר בעתיד בידע ובנסיון שצברת.

בהערכה רבה,

משפחת מלבר:לימור עפר וערן.

תכנון טיול -אנגליה וויילס - אוגוסט 2016.

אהד שלום,

רציתי להודות לך בשמי ובשם ילדיי, עידן ויובל, על תכנון של טיול קיץ נפלא לאנגליה וויילס.

כמי שמטיילים לא מעט בעולם, אני לוקח על עצמי את תכנון הטיול, מספר שבועות לפני ומשקיע בדבר הרבה שעות למידה.

הפעם, באמצעותך, הסרתי מעלי כל דאגה וטרחה בהכנת הטיול.

חייב להודות שרמת ההקפדה, הדיוק, פירוט המידע, ההסברים הכתובים, האתרים והמסלולים שבחרת לנו היו נפלאים, בחלקם עוצרי נשימה שקלעו

לטעמים והרצונות שלנו כפי שהגדרנו בשיחת ההיכרות.

המעטפת שספקת לנו נתנה מענה לכל הפרטים, קטנים כגדולים, הנחוצים כל כך להצלחת טיול כזה.

בכבוד רב,

גרשון קלר רו"ח.

מאי - יוני 2016

חזרנו מטיול נהדר ויפהפה בצפון אנגליה וסקוטלנד. פנינו לאהד לאור המלצות ששמענו וקראנו, שיתכנן עבורנו טיול התפור לגילנו, נטיותינו אהבותינו העדפותינו.

מרגע שיצרנו עם אהד קשר "הוא לא עזב אותנו" וזה במובן הטוב של המילה כמובן. היה זמין וקשוב לכל בקשה ופניה, עזר לנו לנווט, הציע הצעות ייעול,

גילה המון ידע ונסיון ואהבה לדבר. במיוחד ראויים לציון הזמינות והנגישות שלו באמת בכל שעה כפי שהוא מבטיח בפרסום שלו. צצה לנו בעיה טכנית באמצע הטיול,

התקשרנו אליו, ענה לנו באותו הרגע ועל אף שזה ממש לא היה בתחום הנוגע לו, עזר כמיטב היכולת והנסיון, ממש היינו אסירי תודה על טיול מתוכנן כהלכה,

עם המון המון אופציות לבחירה (וצריך לדעת לבחור, לא לבלוע הכל אחרת אין זמן להנות ולחוות).

ממליצים בחום, ובטוחים שנפנה אליו גם בטיול הבא.

חנלה וחמיק מקיבוץ חפציבה.

סיכום טיול באירלנד

באמצע יוני 2016 יצאנו לטיול באירלנד, שלוש נשים וגבר גיבור אחד.

כחודש לפני היציאה יצרנו קשר עם אהד. אהד שמע את העדפותינו והעביר לנו תכנית מפורטת לטיול של שבעה ימים.

התכנית כללה: המלצות על מקומות שכדאי לבקר בהם, כתובות, מה לכתוב בווייז כדי להגיע, כמה זמן כדאי להקדיש לכל מקום, קובץ של Google Earth

עם סימון של כל אתרי הביקור, ולינקים ובהם אפשרויות להזמנת מקומות לינה שהתאריכים וההעדפה שלנו (חדר טווין וחדר זוגי) כבר מוטמעות בהם.

תכנית מוקפדת ומדוייקת מאד.

אחרי שקראנו, ביקשנו לשנות מעט, וגם כאן נענינו מיידית.

הטיול היה כמובן מוצלח מאד, הגבר שלנו התמודד בכבוד עם הנהיגה בצד שמאל, אירלנד מקסימה ביוני והאירלנדים נחמדים ומאירי פנים מאד-מאד.

כל מקומות הלינה שבחרנו היו מצויינים.

לא הספקנו לבצע את כל ההמלצות של אהד, אבל המקומות שהגענו אליהם היו יפים מאד ומעניינים. גם ההמלצות והוראות התיפעול שקיבלנו ממנו לפני היציאה לדרך

נמצאו כמועילות ומתאימות פיקס.

ממליצה בחום!

נעמה אראל

היי אהד,

אין לנו מילים לתאר את החוויה המדהימה שעברנו והרבה מאוד בזכותך.

מעבר למדינה המדהימה בכל קנה מידה והנופים עוצרי הנשימה, תכנון הטיול המדוייק ומלא הידע שלך היה אור לרגלנו ושימש אותנו נאמנה.

התרשמנו מאוד מהידע העצום שלך ורמת הדיוק בכל הפרטים עד הקטן ביותר.

כל תהליך בניית המסלול שתפור בדיוק עבורנו היה מדוייק ואישי, עם עמידה מדוייקת בלוחות הזמנים שנקבעו ועדכון שוטף לאורך התהליך.

תיק הטיול כלל את כל האינפורמציה הדרושה לנסיעות ולאתרים בהם נבקר... פשוט ספר טיולים מותאם אישית.

אין לי ספק שיש לך המון זכויות בהצלחה המסחררת של הטיול הזה.

חבל שאין  אהד פז לכל מדינה שנבקר בה בעתיד.

תודה על הכל!

מירב איציק.

yitziklevy@gmail.com

אוהד שלום רב,

שוב ברצוננו להודות על תכנון הטיול שעשית עבורנו בסקוטלנד.

אנחנו להזכיר עשינו את הטיול באופנוע, אותו הבאנו לסקוטלנד באניית לילה מאמסטרדם.

ולמרות שזה לך הטיול הראשון למטיילים עם אופנוע, אני חושב וכך היו התוצאות בטיול עצמו,מעולות.

תכננת עבורנו מסלול ומקומות מעולים בדיוק כפי שהנך נוהג במקצועיות במטיילים עם רכב רגיל.

השליטה שלך במדינה הזאת, מקומות הביקור, הפרוט המדויק לכל מקום, מקומות הלינה המסעדות ובתי הקפה,

יש לי רק מילה אחד להגיד, מקצוען וכך אמליץ לידיד במידה וירצו לבקר במדינות שאתה מתמחה בהם.

שוב תודה,

צקי צוריאל.

אוהד שלום,

ברצוננו להודות לך על תכנון טיול לאזורים קורנוול ודבון בדרום מערב אנגליה. הטיול היה מאד מוצלח, האתרים והמסלול שבחרת היו מצוינים. התכנון היה

מדויק ועבד בפועל על פי הזמנים במדויק.

האזורים האלו משופעים באתרי טבע נהדרים, אתרי היסטוריה, טירות וגנים אנגליים יפייפים.

אנו ממליצים בחום לידידנו ומכרינו להשתמש בשרותיך בכל טיול באיים הבריטיים.

ועוד פעם תודה

לאה  ויזהר בר-נס

מרץ - אפריל 2016

אוהד יקר,

תודה רבה על תכנון הטיול לאנגליה !

מדובר בטיול בר מצווה רק אני וערד שלי והייתי עם הרבה חששות.

התכנון המדוקדק שלקח בחשבון את הרצונות והמגבלות תרם רבות להצלחת הטיול !!

בילינו ימים קסומים..ותודות לתכנון ולהסברים המפורטים חסכנו זמן וכסף...

תודה מיוחדת על הסבלנות והזמינות גם כשהיינו שם (לא מובן מאליו !)

שנה מעולה

ענת וערד פורת

אהד שלום,

ברצוני להודות לך על עזרתך בתכנון טיול  בלונדון. קיבלנו ממך מסלול מפורט ומועיל מאוד .

הצלחת להתחשב בכל "המכשולים" כגון סיורים מודרכים ומחזמרים שהזמנו טרם פניה אליך.

בחירת האתרים הייתה מושלמת.

אמליץ לכולם להיעזר בשירותיך לתכנון טיול בלונדון והסביבה.

תודה רבה !

סטס וסטלה, אור עקיבא, אפריל 2016.

אוהד שלום,

ברצוני להודות לך על עזרתך והנחייתך בתיכנון טיול  חורף קצר ומהנה באירלנד עבורי ועבור בעלי.

ההחלטה על הטיול החלה לאחר שרכשנו כרטיסים למופע של אדל בבלפסט בסוף פברואר 2016.

מאחר שאנחנו טיילים מנוסים, החלטנו לנסות לבנות מסלול סביב התאריך של ההופעה.

כרגיל נכנסתי לאתרי מטיילים ונוכחתי שאין לי מושג האם כדאי להצפין ולטייל בצפון אירלנד או שאולי להרחיק לאטרקציות המפורסמות של אירלנד כמו צוקי מוהר?

שיטוטי  הביאוני  לאתר של אוהד והבנתי שזה האדם להתייעץ איתו.  התחלנו לשוחח ולהתכתב ונעניתי בסבר פנים מאירות , בהמלצות ברורות והחלטיות

לגבי מה נכון לראות ב-3 ימי טיול שהקצבנו לעצמינו.

קיבלנו מאוהד מסלול מפורט כולל המלצות מצויינות על מלונות בכל מקום שהגענו. אוהד שיכנע אותי שאין טעם להרחיק לאטרקציות שרציתי בנסיעה זו , ואני

שמחה ששמעתי לעצתן.

היתה חוויה מצויינת , כל המקומות  היו ברמה גבוהה וההמלצות היו מדויקות וחסכו זמן.

ממליצים בחום על אוהד גם לטיילים מנוסים- חוסך זמן, משדרג אצת הטיול ומגיעים למקומות שאולי היינו מדלגים עליהם. וכמובן העלות סבירה בהחלט.

תודה רבה אוהד, נחזור להתייעץ איתך גם בטילונו הבא לממלכה הבריטית ולאירלנד.

נאור וענת לוי , מרץ 2016

אוהד שלום

חזרנו משבוע מדהים באירלנד אשר בזכותך הכרנו בהנאה רבה.

הטיול והמסלול שבנית היה פשוט מושלם, נשמח להעזר בך הלאה ונמליץ בחום רב עליך.

תודה  תודה , יעקב ושרה.

אוהד,

בשם משפחת גזית וגלר קבל צרור מחמאות על הטיול שהכנת עבורנו בסקוטלנד. המדריך שכתבת עבורנו היה מושלם. הדיוק שלך ראוי לציון והערכה